/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
El-bagrudens metalplade er løs
Fra : cristian2
Vist : 1267 gange
20 point
Dato : 20-10-06 12:16

Min elbagrude fungerer ikke fordi den lille metalplade som danner overgang og skaber forbindelsen fra ledningen til bagrudens el-trådnet er gået løs.
1. Er det muligt at montere den lille plade til ruden igen?
2. Skal der bruges bestemt lim?
3. Er der en måde at sikre at pladen får el-forbindelse på de rigtige (og ikke forkerte) varmetråde?

Mange tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 20-10-06 12:23

Jeg har samme problem og vil være glad for at få gode hints.
vh
Richard

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-06 13:44

Hejsa

smut en tur ned i en biludstyrs forretning, og få "sølvlim"

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 20-10-06 13:47

Er prøvet - virker ikke.
vh
Richard

Accepteret svar
Fra : tykkemand

Modtaget 20 point
Dato : 20-10-06 13:57

lim pladen fast med aralditlim og når det tør så smør ledende sølvlak på ud til alle tråde(kan købes hos t-hansen for 119kr.) sæt evt. en prøvelampe på modsatte stik og mål om der er forbindelse på alle tråde, lampen skal blive svagerer jo længere du over mod prøvelampens stik gør den det virker din elbagrude.

venlig hilsen
Tykkemand

Kommentar
Fra : RichardStrand

Dato : 20-10-06 14:02

Hej Tykkemand - se det var et godt råd. TAK for det fra Richard

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 30-10-06 11:03

Tak for svaret tykkemand.