/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Program til oprettelse af site
Fra : ockendon
Vist : 555 gange
500 point
Dato : 20-10-06 08:49

Jeg skal oprette en stribe websites og er derfor på jagt efter et program, jeg kunne bruge til det.

Webstederne skal oprettes i IIS.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-06 09:35

ASP - Access - MySQL - Frontpage hvis du bruger windows

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-06 09:38

http://www.html.dk/ du kan sikkert få rigtig meget hjælp ved at følge med i sider som denne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-10-06 09:38

FrontPage fra Microsoft kan lave dine sites.
Programmet følger med den store officepakke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-06 10:26

...eller er det noget sådant du efterlyser?
Citat
Unattended Setup

To simplify the process of setting up IIS on multiple computers running a member of the Windows Server 2003 family, you can run setup unattended. To do this, create and use an answer file, which is a customized script that automatically answers the setup questions.

..så finder du denne information her:

http://technet2.microsoft.com/WindowsServer/en/library/aac408d8-dd8d-4014-ba76-035e47670e121033.mspx?mfr=true

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-06 10:28
Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 20-10-06 11:33

De forslag jeg har fået er ikke helt det jeg søger.

IIS er installeret og kørende. Jeg skal så oprette tomme websteder med FTP, så jeg skal ikke lave indholdet på hjemmesiderne.

Jeg skal blot automatisere arbejdsgang med at oprette sites.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-10-06 11:48

Ok - sorry

Kommentar
Fra : stubbe12

Dato : 03-12-06 19:36

Jamen så er det vel et CMS system du skal have fat i, prøv evt på denne side http://www.opensourcecms.com/ her kan du fine en liste over frie CMS systemer