/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
Login på hjemmeside (påkrævet
Fra : Maddog_dk
Vist : 375 gange
300 point
Dato : 19-10-06 20:25

Hej
jeg sidder og skal lave en hjemmeside, hvor jeg har brug for at kunne lave et login til et meget stort antal bruger, disse bruger skal have forskellige logon navne samt forskellige koder.
hvordan opbygger jeg et sådan system.
jeg giver gerne ekstra point hvis der er en som kan lave et udkast til dette, som virker!!!!

/maddog

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-10-06 22:08

Hvis du kan bruge færdige sider, kan du hente det her.

http://www.opensourcecms.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2111

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-10-06 22:10

Kan anbefale Mambo og Jomla.

Annuller spørgsmålet
Fra : Maddog_dk

Dato : 20-10-06 00:30

Hej

Jeg har fået et igennem ASP siden, denne undersøges lige nu. hvis denne ikke virker genopretter jeg spørgsmålet