/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Begrebet tidspilde = senta
Fra : zonker
Vist : 579 gange
1 point
Dato : 01-01-03 20:45

http://www.kandu.dk/dk/tip/2689

Hvor er det lige, at det er et tip ?

Kommentar
Fra : summer

Dato : 01-01-03 20:50

Genbrug fra http://www.kandu.dk/dk/tip/2686

Godt nytår
summer

Accepteret svar
Fra : Smitty

Modtaget 11 point
Dato : 01-01-03 20:55

Jaaamen Goddag igen Zonker;

ENIG! det er ikke et tip; men som jeg læser overskriften en kommentar til et andet tip.
Indholdet er ganske rigtig i .../tip/2689 - det er en gammel skrøne, som man ikke skal tage alvorlig.

Overskriften kunne have været mere "éntydig", men på den anden side; Hvordan skal man komme med en kommentar til et tip, som måske ikke er så godt/rigtigt som det umiddelbart kan virke?

Vi burde have en mulighed for, at knytte en kommentar til et tip, som man kan til spørgsmål. Lad os håbe det vil komme i løbet af 2003.

Endnu en gang Zonker! Smil lidt i dine kommentarer! Du vil vel ikke tages for at være "mavesur"

/Smitty

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 21:01

summer hvad mener du ?

Smitty det er ikke det drejer sig om, men senta er en af de typer, som faldt til ro en periode, og derefter starter med at lave personlige kommnentarer til tips, selvom de absolut ikke hører hjemme der. Det er det der med netikette

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 01-01-03 21:18

Herligt at se du kunne finde "Smiley" igen.

Skal vi ikke "arbejde" på at få teamet bag kandu.dk til at give mulighed for kommentarer til tip.
Nogle kan sende et tip uvidende om, at det måske ikke er 100% rigtigt - og så er det da meget godt at man kan kommentere det, så de mere "uerfarne" brugere ikke hopper i fælden og tror de f.eks. har fået virus.

Håber på fortsat at have masser af positive meningsudvekslinger med alle.

/Smitty

Kommentar
Fra : summer

Dato : 01-01-03 21:19

zonker, den korte udgave af det Smitty
mvh
summer

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-01-03 21:22

hvis du har fået løst dit problem, så vær venlig at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 22:39

smitty jov og så kan vi give Melander et los i rumpetten.

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 22:40

Tak for svaret Smitty.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 01-01-03 22:51

[citat]
Hvor er det lige, at det er et tip ?
[/code]
[citat]
Smitty det er ikke det drejer sig om, men senta er en af de typer, som faldt til ro en periode, og derefter starter med at lave personlige kommnentarer til tips, selvom de absolut ikke hører hjemme der. Det er det der med netikette
[/code]

1) Hvorfor skal du ikke overholde netetikette når senta skal ???
2) Hvad er der galt i at senta holder en pause indimellem, det kunne være rart hvis du gjorde det samme
http://www.kandu.dk/dk/tip/2654 (DET ER KUN 2 DAGE GAMMEL !!!!!)

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 23:42

uhhhhhhhhhhh et genfærd... det spøger *rotflmoa*

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-01-03 23:54

zonker>>det kan en abehjerne som dig sgu ikke klare.....

ups nu svinede jeg jo dig til, sorry..glemte lige at det kun er dig der må det "zonker the cop"

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 02-01-03 16:15

Zonker - nu har jeg spurgt dig før nu er det anden gang du skriver det der - men du gider ikke svare åbenbart

oversæt lige *rotflmoa* ?? for en simpel bondepige som jeg selv.

TAK !!!