/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Små Og Store Synder
Fra : upyoursmate
Vist : 1164 gange
100 point
Dato : 19-10-06 17:56

Nærmeste kategori jeg kunne finde...

Er der andre her der ser Små Og Store Synder?! Jeg er gået glip af et par afsnit og pludselig er Vernon Scrips kommet til penge! Hvordan er det gået til?

Mvh. U.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-06 18:11

Jeg ser det ikke, men måske er der hjælp at hente her

http://www.aidensfield.dk/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-10-06 18:15

Jeg mener at kunne huske (så tidligere udsendelse af serien), at Vernon fik fat i nogle kunstmalerier, som viste sig at være rigtigt mange penge værd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-10-06 11:35

Brug Ans's link og gå ind under 12 sæson episode 22

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-06 11:45

Citat
12.22 Houses rules
Folk i byen er nysgerrig da en mystisk kvinde ved navn Barbera/Babes kommer for at bo hos Steve. Det viser sig dog at være hans mor, som er kommet for at besøge ham. Hun sælger nogle kunst malerier til Oscar, Bernie og Vernon. Vernon finder ud af, at hele serien, er mange penge værd. Så han køber malerierne fra Bernie og Oscar, og sælger dem i Leeds. Han kommer tilbage til Aidensfield, med en masse penge. Der er sket en serie indbrud, og de har alle sammen det tilfælles at husene har været til salg og at der bliver lagt en uhyggelig seddel til ejerne. Det viser sig at være en ejendomsmægler, som var blevet fyret, som så ville have en slags hævn.

fra mit link

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 08-11-06 16:39

Tak for svaret ans.