/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Aloe Vera
Fra : Sillepigen
Vist : 585 gange
50 point
Dato : 19-10-06 16:30

Hej kandu'er.
Jeg går og leger med tanken om at blive Aloe Vera forhandler.
Men jeg kender ikke ret meget til produktet.
Hvis jeg beslutter mig for at blive forhandler, får jeg sikkert at vide, hvad produktet står for, og hvilke fantastiske egenskaber det har, men jeg kunne godt tænke mig at få "folkets" mening, altå køberne.
Så har du en eller anden form for erfaring med Aloe Vera FLP vil jeg gerne høre fra dig.
Levede det op til, hvad det lovede? Har nogen oplevet en form for tilbageskridt/allergisk reaktion? Eller er det bare lige så fantastisk som det lyder til?

Mange hilsner,
Kathrine
xx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 16:33

Vidundermidler findes ikke

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 19-10-06 17:40

Min hund har haft meget udslæt, jeg skiftede hans shampoo ud med Aloe Vera med et meget meget positivt resultat (han fik også allergiskånekost, og en af dyrlægen udleveret shampoo, men først da jeg skiftede shampoo blev han helt frisk)

Jeg har også haft planten, og når børnene fik småskrammer, knækkede jeg et stykke af en stængel, og kom på "skaden", hvilket jeg bilder mig ind var med til at det helede hurtigere??

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-10-06 17:54

Når jeg har brændt mig på ovnen, smør jeg FLP lotion på, og smerten forsvinder og såret heler hurtigt.

Moster

Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 19-10-06 18:06

plantens saft er helende, men der findes så mange aloe vera produkter og der er jo mange andre ingredienser i. så måske skal du se på hvad der ellers er i det pågældende produkt du vil sælge

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-10-06 18:13

Jeg har fået at vide fra pålidelig kilde, at FLP produkter indeholder mere aloe vera end andre.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 19-10-06 19:33

jeg har haft gode resultater med selve planten, som vi pressede geleen ud af direkte på f.eks brandsår.
det firma, jeg tænker på, lover, at man kan levere produkktet retur, hvis det ikke svarer til forventningerne.
salgstalen ved et sådant party, bryder jeg mig ikke om. (sidste onsdag hos naboen).
lov lidt mindre, men vær så ærlig, som mulig.
find selv (som det du gør her) frem til forbrugere, og bed dem om en mening. god ide.
...åsenissum

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-10-06 19:55

Ved FLP får man også pengene retur, hvis det ikke virker.

Ja, sådan en salgstale får mig til at finde døren i en fart....

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 19-10-06 21:38

Jeg har afprøvet deres varmecreme for min moster, som er forhandler. Jeg havde bækkenløsning. Selvfølgelig blev jeg ikke kureret, men det lindrede da. Men jeg ville nok have brugt det endnu mere, hvis det ikke havde været for den meget krasse lugt.

Min veninde drikker troligt tonic, for hun mener, at det holder forkølelser væk. Min mor drikker det også, og kan mærke en lille forskel i hendes sygdom (fibro myalgi).

Personligt synes jeg, at når man kan få aloe vera tandpasta, ja, så er min grænse ligesom både nået og overskredet...

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 03-12-06 12:40

Tak for svaret Nordsted1.