/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Methopren spray
Fra : tinkemus
Vist : 8397 gange
40 point
Dato : 19-10-06 13:08

Hejsa til alle!

Nu har jeg nøje fulgt med i alle indlægene ang. lopper og methopren spray!

Jeg har ledt med lys og lygte efter metheopren spray alle steder, men der er ingen der kender det!??

Dyrlægen forhandler det ikke, Matas kender det ikke og det gør apoteket heller ikke!??

Min dyreforhandler har det heller ikke???

Jeg har skrevet til Christo som forhandler det og de siger at det ikke blliver produceret mere, men at jeg kan være heldig at finde det rundt omkring i landet stadig????

Er der nogle der kan hjælpe mig?

Måske har i noget liggende som i ikke bruger mere eller kender et sted de forhandler det?

Håber at høre fra jer!

mange desperate hilsner

Eva

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 19-10-06 13:14
Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-10-06 13:39

Det hedder LOP-A, og man plejer at kunne få det i større supermarkeder.

Mærkelig besked du har fået, for på deres hjemmeside:

http://www.chrisco.dk/produkter.asp?kategori=6&id=18

Læs i øvrigt om at udrydde lopper her:

http://www.petsdirect.dk/content.17.24.5open=7,6

mvh dova

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 40 point
Dato : 19-10-06 14:53

Jeg kan godt forstå at det ikke forhandles mere, for i dag er det helt unødvendigt at bruge det, - ligeledes loppespray til rum og værelser. (Alt det der var så pokkers besværligt og kostede en mindre formue ved 2 behandling med 14 dagers mellemrum - HUSK spray bilen, støvsugeren, gulvsprækker og vask af alle mulige rekvisitter, - hver gang man fik lopper)!!!
I dag er det nok - og super effektivt - at give hunden / katten dråber i nakken og nedad rygraden, med et effektivt loppemiddel, f.eks Advantage Vet.
Disse midler kender personalet på Apoteket og Matas.
Skulle du alligevel være interesseret i "det gammeldagse", så har jeg produkterne stående.
MVH Akle

Kommentar
Fra : tinkemus

Dato : 19-10-06 15:01

Hej Alle!

Det var Christo selv der sagde at produkterne ikke blev fremstillet mere???
- jeg synes også det var lidt misvisende, når alle produkterne er vist på deres hjemmeside!
( jeg ved godt at det er dem der fører LOP A´ )

Hej Akle!

Jeg har givet mine 2 hunde dråber i nakken ( frontline ), så langt er jeg nået!
...men jeg er nu alligevel ret så interesseret i Methoprenen!
så hvis du vil af med det, så kan du jo lige skrive til min email adresse? ( eva@perleri.dk )

Tak til jer alle....

Eva

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 19-10-06 20:19
Godkendelse af svar
Fra : tinkemus

Dato : 27-10-06 23:25

Tak for svaret akle.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 28-10-06 13:28

Selv tak og god arbejdslyst!
MVH Akle