/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kandu.dk - nu er den gal igen
Fra : zonker
Vist : 540 gange
10 point
Dato : 01-01-03 20:19

hejsa

I var hurtige sidste gang, er i det også denne gang ??

Nu er den gal IGEN med steffansteffan, for anden gang i denne uge med hans tips....:

http://www.kandu.dk/dk/tip/2682

De hører simpelthen ikke hjemme her, og klovnen fatter det IKKE.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-01-03 20:31

Hvad er nu lige det der er ulovlig?
har man nu ikke lov til at gå ind og hente et nyt cover til enten musik eller spil,hvis nu den man har er ødelagt af den ene eller anden grund
jeg syntes at tippet er godt
ellers så er der noget jeg ikke forstår
og hvad er nu lige det Zonker?
Brian

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 20:34

Ja Brian, det du ikke forstår kunne der skrives romaner om, det eneste problem er jo bare at forfatteren ville dø af sult og læseren af kedsomhed, hvis de skulle læse om dine bedrifter.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-01-03 20:37

Ja og hvis din hjerne var lavet af bomuld,så kunne der ikke en gang blive til et par trusser,til en kanariefugl.

Kommentar
Fra : Smitty

Dato : 01-01-03 20:40

Helt rigtigt Briani!

Hvor er den ulovlige del Zonker? Kan du ikke for vi andre "uvidende" skrive, hvori det ulovlige består i det anførte link.

Vi skal naturligvis ikke have link til pirat programmer, mv - men for god ordens skyld bør du anføre, hvori den er gal, når du sender en mail som ovenfor. Det virker efterhånden som om du har en personlig strid med SteffanSteffan; og personligt mener jeg, at du bgynder at opføre dig lidt "Skolemesteragtig" med den løftede pegefinger?

Det er helt iorden, at du mener som du gør; men for lidt Net etikette - kan du så ikke finde "Kammertonen" frem?

MVH - og Godt Nytår

Smitty

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 20:42

Briani hvorfor er det at du KUN er nummer 4 på topti ? Det siger jo sig selv, du er simpelthen IKKE dygtig nok.....Al videre diskussion med dig er ligegyldigt tidsspilde, hvilket andre også har erfaret.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-01-03 20:50

Det skal jeg fortælle dig Zonker
der er fordi jeg ikke snyder og bedrager mig til point ligesom dig
det kan godt være du ligger som nummer to,men hvis man trækker alle de point fra som du har snydt med herinde,så skulle du ligge helt nede på en sidsteplads,det er nemlig der du hører hjemme.
men jeg glæder mig til at kandu snart fjerner den muglighed der hedder formodet svar
så får du nemlig ikke flere point herinde

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 20 point
Dato : 01-01-03 20:53

Hej Zonker

Selv om du KUN er nummer to på top ti, så har du vel
hjerne nok til at oplyse, hvad der efter din mening er
i vejen med tippet?

De bedste hilsner - og godt nytår
Rellom

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 20:53

derfor :

"The money hungry people at the RIAA / IFPI have made it very clear that they don't want us to host audio covers anymore. It’s all about money folks and although we are a profit free organization that runs on voluntary basis those scumbags don’t give up and want to shut us down through threatening our host.

It’s been a great adventure but we cannot afford this anymore. Therefore we have decided to take the audio section offline for good. Thank you all for your support for the past 3 years."

Taget fra den side, jeg skriver et tip om.

Og havd i alverden skal folk med covers overhovedet ?? Det er da noget som følger med originalen ?

Jeg har ENDNU ikke hørt om et spil, dvd eller andet digitalt produkt, som sælges UDEN cover ?

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 20:55

Rellom

Briani spilder folks tid, som ALTID. Derfor får han den overhaling, som han får. Og nu begynder han på sin klagesang herfra til Egypten, det bliver morsommere og morsommere *G*.

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 01-01-03 20:58

Det er vel tilladt at tage en kopi af egen CD og bruge den i bilen eller på børneværelset?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 01-01-03 21:15

Hvor må det værer trist for zonker, at han ikke har andet at gører godt med, end at mobbe alle andre her på KAN DU!!!
Når man tænker på hvor meget tid han bruger.
Og det med point kan man jo kun give Briani ret i.
swarn.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-01-03 21:20

hvis du har fået løst dit problem, så vær sød at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : senta

Dato : 01-01-03 21:21

et gammel ordsprog ” Kast ikke med sten når du selv bor i glashus”
Men ,Men, Men, Men, hvor har jeg moret mig kostelig over omgangstonen / svarene fra forskellige indlæg her på Kandu, ” søg så skal i finde ” bær dog over med dybt frustrerede mænd, lad dig / jer ikke irritere,de har ikke ret meget indhold i deres tilværelse, ” undskyld dem ” et eller andet sted skal de jo afreagere, ” hvis de ikke kan få lov til at bestemme andre steder ” stakkels de der gift med dem . Kandu er sikkert det eneste sted hvor de kan afreagere og få bare lidt indflydelse .” ligeså med kvinder ”
Senta

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-01-03 21:21

er godt klar over at dette indlæg handler om covers - men det gider jeg slet ikke kommentere - vil blot spørge om du, Zonker seriøst mener der ligger intelligens ( dygtighed ) bag de pladser folk får på Top 10 ??

- der er enkelte der kommer der = at de har gjort et godt stykke arbejde og hjulpet nogen, men i sidste måned var der i hvert fald mindst een der var der på baggrund af snyd.

- med eller ej på listen den siger IKKE en skid om den enkeltes evner, anvendelighed, venlighed eller noget som helst andet.

Iøvrigt så har jeg lavet flere smileys - og tilføjet netop een mere i dag - der passer på den der adfærd !!!

http://www.designeren.net/smiley.htm

og ærligt talt Zonker, med et lille smil - den øverste er lavet lidt specielt med tanke på dig

iøvrigt har der været masser af tips der er ulovlige her, som du ikke har "opdaget" - mener det må være Kandu`s opgave selv at se tips igennem, og fjerne det de synes der går over grænsen ( naturligvis kan man hjælpe dem, men at sidde der på spring og bare vente på at nogen træder ved siden af - virker fandme, undskyld nidkært )

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 01-01-03 21:46

Hvis man vil hænge sig i bagateller, må det være fordi man ikke har andet fornuftigt at tage sig til, og det et virkelig beklageligt. Men noget større problem må det ikke gøres til; det er det ikke værd.
Der er sikkert mange som kan bruge det tip, og det syntes jeg de skal have lov til. Ellers kan man jo bare forbigå det i stilhed.
rfou

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 21:49

Hvordan kan man snyde herinde lille brian.

For at DU kan forstå det kommer der her en "lille brian-vejledning" :
tryk på knappen odkend for at godkende et svar, dette kan KUN ske med folks egen vilje lille brian, og det er der IKKE nogen der har indflydelse på. Men det kan du lille brian ikke forstå.

Hvordan kan jeg rette på noget brugeren selv har skrevet ?
det kan ikke lade sig gøre.

Hvem er det lige der KONSTANT leger KONGE, så KIG i dine egne underbukser inden du leder efter pubæen i baghaven.

Hvem er det der igennem måneder har skændtes med parkens, rellom og andre herinde, DIG BRIANI, og det husker folk også....

Nå lille kongebrian, her har vi dine sandheders påstande :

http://www.kandu.dk/dk/spg/5753
http://www.kandu.dk/dk/spg/5097
http://www.kandu.dk/dk/spg/5070
http://www.kandu.dk/dk/spg/4722
http://www.kandu.dk/dk/spg/5030

VI griner stadigvæk af manden i midten, husker du den lille briani ?
Men tag swarn i hånden og hop i havnen, den i Esbjerg hvor du jo bor er fyldt med skidtfisk, så du vil endda komme til at lugte godt uhhhhhhmmm...

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 21:58

nej Senta, men når man gør som du forstår man jo ikke det som foregår her og det er åbenbart et meget stort problem, siden du bruger så megen tid på det.
jamen karina dog.....boinga ?
Rfou som en erfaringens mand du er må du åbenbart kede dig.
Jeannie, det er jo netop det drejer sig om. Hvorfor i alverden tror du der står, som der står længere oppe ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-01-03 22:07

Tak for alle de fine links,dem er jeg meget glade for.
Nu skal jeg jo ikke fortælle dig hvordan man snyder,det ved du jo.
men når man går hele kandus spørgsmål igennem som dig,for at lede efter åbne spørgsmål,og ved dem alle sådan cirka 400 stykker,skriver som formodet svar-VÆR SØD AT LUKKE SPØRGSMÅLET,så er det sku for at få de udlovede point-og det behøves ikke at være den der har stillet spørgsmålet der kan trykke på godkend knappen,for er der ikke blevet reageret på et formodet svar inden for cirka 3 til 4 uger så lukker kandu automatisk spørgsmålet,og vedkommende der har et formodet svar får point.og mange af dem der opretter spørgsmål herinde er her ikke mere(de har simpelhen forladt kandu på grund af dig)og det har du ved de cirka 400 spørgsmål benyttet dig godt og grundig af
SKAM DIG

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-01-03 22:13

Måske man lige skulle henvise til dettte links
http://www.kandu.dk/dk/spg/5001

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 22:23

Og hvad er konkulsionen så på det link du har sendt :
Ps. Zonker må gøre som det passer ham, det rager ikke os.

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 22:31

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-01-03 22:39

Ja ja Zonker
Når man ikke har brugerne med sig og heller ikke kandu.ja så er det bare med at få lukket i en fart
også når man ikke kan svare på det der bliver spurgt om,men det er jo typisk dig

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-01-03 22:39

Ja Karina det er mig - din lille lomme detektiv *LOL*

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 01-01-03 22:42

ja måske...den branche kunne give bedre kunder *S*. By the way, det er lidt langt ude på landet i er bosat *S*.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-01-03 22:55

er det mig du taler til, Zonker - det er lidt svært at gennemskue ? *S*
men hvis det er så Ja og ja såmænd !!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 02-01-03 02:18

Hej Fnollerpige

Fedt at dine smileys nu er kommet i omløb.
Jeg har smækket èn af dem på i min profil.
Den matcher rigtig godt med kandus egen.

De bedste hilsner - og godt nytår
Rellom