/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Prob. med at komme ud af dvale
Fra : noltus55
Vist : 305 gange
100 point
Dato : 19-10-06 12:21

Hej
Jeg har et mystisk problem,når jeg starter op fra dvale tilstand kan win xp pro ikke se min ene hd(har 3),efter genstart er der ingen problemer,det gør at jeg ikke har nogen nytte af dvale

Noltus

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-10-06 16:18

Hvordan er de harddiske tilsluttet.................. master / slave / cabel select
Og hvilken af dem vil ikke starte / vise sig.
Kan de ses her.
H-klik på denne comp > vælg administrer > vælg diskhåndtering. Kan du se dem efter dvale.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 19-10-06 16:30

Er master på ide kanal 2(dvd brænder er slave),kan ikke ses i disk håndtering,på ide kanal 1 er der en master+slave

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-10-06 17:21

Det vil sige at master og slave kan ses på ide kanal 1
styresystemet sidder på master kanal 1
Og DVD rom kan ses

Er det sådan så bør den kunne se den.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 19-10-06 19:32

Det er sådan og ja jeg burde kunne se den,men kan ikke se den,og derfor spørger jeg herinde

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-10-06 19:38

Jeg har ikke noget rigtigt bud på årsagen, men jeg husker noget om tidsrækkefølgen for at gå i dvaletilstand...........kan bare ikke huske hvad.

Annuller spørgsmålet
Fra : noltus55

Dato : 23-10-06 16:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål