/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjæælp!Vræl! opstart
Fra : briseogstorm
Vist : 514 gange
40 point
Dato : 18-10-06 23:37

Det er alvorligt det her!
Har en bærbar pachard bell
skulle ind og lave noget filoverførsel
fumlede lidt rundt med det her
ændrede i bærbars navn (ejer osv)
genstartede - ved ikke lige hvorfor-
men da den kom op igen kom en rude med:
bruger:administrator:
og bruger:
trykkede bare ok, men den kom igen "du kan ikke komme ind osv"
Så jeg kan ikke komme ind og hente billeder - jeg kan slet ikke komme ind!
Har prøvet og genstarte og trykke vildt F8, og OK den kommer op i safe mode, med den vil stadig have en admin og en bruger.
Så vræl, har en deadline hvad gør jeg????????
JEG KAN IKKE MISTE DE BILLEDER!
Hjælp mig !
Brise ogstorm
er ny her har desværre ikke ret mange point at give af, selv om jeg gerne ville, og- ag hele mit hjerte tak på forhånd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 00:03

Ja den er jo tilsyneladende passwordbeskyttet......

Det er ellers godt gået af en ny bruger med brugerbillede og det hele....

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 19-10-06 00:05

Noget skal tiden jo gå mens jeg venter - men tak! B&S

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 19-10-06 00:08

Ellers kan jeg være ret talentfuld

Accepteret svar
Fra : hotmaildude

Modtaget 20 point
Dato : 19-10-06 01:53

Har du prøvet med system-genoprettelse vha. din XP cd!!!!

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 19-10-06 02:17

Tak alle, jeg har fået indsigt og om ikke hjælp for problemet er ikke løseligt. Men jeg skrev til Molekyle og han var rigtig god, seriøs og venlig, såeh ham kan jeg ikke give mine point. Og jeres svar var ikke brugbare.
Bortset fra http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=247736, så han/hun får mine points, der dog var havde været brugbart, istedet for http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=126460 's lidt mavesure kommentar.
Refi at være ny bruger her er jo ikke ensbetydende med at man kun kan taste ind-vel
Bedste hilsner B&S

Godkendelse af svar
Fra : briseogstorm

Dato : 19-10-06 02:21

Tak for svaret hotmaildude.Har skrevet begrundelse for min bedømmelse højere oppe, var ikke klar over at jeg kunne komme med den her.Hav det sjovt ikk'?MvH B&S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 09:54

Hvem er mavesur.....

Jeg mente da hvad jeg skrev..

Det er da godt gået af en ny bruger der står med et akut problem...

Men det kunne da være rart at vide HVORDAN du løste problemet - det er ligesom det der er det centrale med Kandu - andre kan jo ikke bruge denne løsning til noget hvis den ikke står her.

Point i den sammenhæng er uden betydning.

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 19-10-06 10:39

Det er ikke løst endnu.Godt ord igen.skal komme en beskrivelse af det hele når det er løst eller ikke. Mvh B&S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 11:02

OK

God fornøjelse med problemet....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 11:04

PS...

Et alternativ kunne jo være at formatere harddisken og inden andet bliver lagt ind, prøve at redde det der skal/kan reddes - der findes forskellige programmer til formålet.

Det er da en sidste udvej

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 19-10-06 22:55

Problemet er nu løst uden alt for mange tårer, fandt frem til en kammerat der havde et eksternt usb drev, dvs den lavede min harddisk om til et USBdrev, vi hev harddisken ud af den bærbare, så kopierede vi harddisken, over i hans PC dernæst brændte jeg alle mine data over på den dvd - disk.
Så formaterede vi min bærbare ved at indlæse homeeditionen, fik en ny nøgle af Microsoft, (laaaang tid) men derefter var jeg kørende igen. PYHA! Det hele tog 5 timer. Tak for nu.B&S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-06 00:10

Fint det lykkedes