/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Tele2-opdatering
Fra : Avant85
Vist : 646 gange
300 point
Dato : 18-10-06 22:24

Hjææælp
Jeg har 2 mail-adresser, en hos TDC og en hos Tele2

Nu fik jeg så en mail fra tele2, at jeg skulle opdatere min mail inden d. 31. oktober

Det gjorde jeg så med den "Automatiske outlook express opdatering"

Det så ud som om, at det skete som det skulle, men efter denne opdatering kunne jeg ikke sende en mail, og nu kan jeg ikke se, hvad der er sket ved denne opdatering.

Er der nogen, som kender noget til omtalte opdatering, og kender til problemer ved samme.
Og endelig, er der en som kan hjælpe mig med mit sende-problem eller evt. at komme "tilbage" til før jeg opdaterede.

Venlig hilsen Avant85

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-06 23:16

Du skal KUN bruge den mail til noget hvis du har TELE2 som udbyder....

Hvis du har TDC er der ikke noget der skal rettes - heller ikke i Tele2 emailadressen....

Så det nemmeste vil være at slette din tele2/get2net adresse og indtaste den påny (som den altid har været inden du fik brev)

Det er for dårligt af Tele2 at de ikke oplyser om at mailen er værdiløs hvis man bruger en anden udbyder....

Du sender jo gennem TDC også når du sender fra din tele2/get2net adresse og de har for længst rettet porte osv. til.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 300 point
Dato : 19-10-06 01:09

http://www.tele2mail.com/manual/outlookexpress/
hvis noget haster og du skal bruge webmail så ligger den her http://webmail.get2net.dk/

synes nu de er temmelig formynderiske

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-10-06 01:10

BTW - hvem er din egentlige udbyder - for det er jo der du nok skal holde dig til

Kommentar
Fra : alka

Dato : 19-10-06 07:38

Din opdatering hos tele2 skulle til for at få deres nye spam system iværksat. De som ikke har fået opdatere deres mail hos tele2 kan henv. sig til dem.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-10-06 09:33

Lad være med at kontakte tele2 angående support vis
du vil beholde din gammle gratis mail konto hos dem>

http://www.computerworld.dk/art/36035?a=search&i=0

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 19-10-06 14:38

Tak for svaret miritdk.
Det virkede ikke ved at kopiere din anvisning, men det var inspiration til, at jeg "rodede" lidt rundt og fik det til at fungere.
Du skal ikke lige spørge, hvad jeg lavede sådan helt konkret, men jeg siger mange tak for hjælpen

Hilsen Avant85

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-10-06 14:47

æuw det ville ellers være rart at vide

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 19-10-06 18:02

Ja ja godt ord igen
Efter nærlæsning hvor jeg tror jeg kopierede din anvisning på nær de 587. Der trykkede jeg på standardindstillingen og der kom til at stå 25, så virkede det. Og nu må du ikke spørge hvorfor, men tak alligevel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-10-06 18:32

mit gæt - fordi man er vant til at det skal der stå - blandt andet i tdc´s opsætning