/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Hvor optages Paradise Hotel?
Fra : Hoegh
Vist : 2899 gange
200 point
Dato : 18-10-06 14:23

Hejsa
Er der nogle der ved hvor Paradise Hotel på TV3 optages. Slog over på programmet den anden dag hvor nogle var på date ved nogle delfiner, det kunne jeg helt vildt godt tænke mig så vil gerne finde frem til det sted hvor de optagelser er taget.
Håber nogle kan hjælpe.
Takker

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 210 point
Dato : 18-10-06 14:29
Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 18-10-06 14:30

Hmm, det er i Mexico, så mangler jeg bare lige hvor de svømmede med delfiner..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-10-06 14:34
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 18-10-06 15:15

Du skal bare kontakte TV3 og spørg dem.

med venlig hilsen
hawaii

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 18-10-06 15:30

Ja, måske de gerne vil svare på det (bruge tid på det). Det er da et forsøg værd.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 18-10-06 15:40

....Værsgo, men har du nu også råd til det det
http://www.luxuryretreats.com/villa-page/ind/106269.asp

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 18-10-06 15:46

Her er endda en side med det "små" priser i bunden

http://costa-careyes.villascaribe.com/Content/Product-25-1-1274.htm

Ziggy99

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 18-10-06 15:50

Nej, har helt sikkert ikke råd til det, jeg er bare interesseret i at vide hvor de i programmet svømmede med delfiner (selvom det nok stadig er en ordenlig pose penge der også skal til det alene, men man har jo lov til at drømme, jeg skal jo kun lige vinde i lotto før den drøm går i opfyldelse..hehe, men det klarer vi også )

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-10-06 16:05

Du behøver ikke rejse så langt

http://www.gavekortet.dk/info.asp?productId=100333

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-10-06 16:07

Og hvis du vinder i lotto

http://www.wildquest.com/index.html

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 18-10-06 16:23

Jeg har set på mange steder i hele verden. Leder efter et sted hvor man kan bestille en pakkerejse, så der er tænkt på det hele, fly, hotel, bus og den slags, har pt opgivet fordi jeg synes det er for uoverskueligt sev at arrangere og er bange for at man ikke får NOK delfinsvøm for pengene. Har set på det i sverige, læste om det i en artikel og der skulle man vist ikke få ret meget kvalitetstid (altså tid sammen med delfinerne) Har fornylig set noget i tv om en park i tyskland hvor det måske var muligt, men har ikke lige fået tjekket det ud endnu. Det allerbedste var at man snakkede med nogle der havde prøvet det og kunne fortælle prøcis hvad man får for pengene.
Drømmen skal nok gå i opfyldelse, det har jeg lovet mig selv!

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 18-10-06 19:51

Ved du hvad..jeg har sq lige fundet det rigtige sted for dig....hmmm har selv kun "klappet" delfiner i Seaworld i Kalifornien....men ser her:

http://www.dolphinvacations.com/

Ziggy99

Kommentar
Fra : Hoegh

Dato : 18-10-06 20:40

Ja der er super mange lækre steder rundt om i verden. Fx New Sealand, Orlando, Eilat, der er bare langt og dyrt til, men man må jo stadig godt drømme.

Godkendelse af svar
Fra : Hoegh

Dato : 05-02-07 21:31

Tak for svaret pve.