/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Hjæææææææææælp
Fra : Mrtone
Vist : 310 gange
20 point
Dato : 17-10-06 22:08

Hejsa.
Jeg er ved at blive sindsyg!
Jeg har været så uheldig, at pådrage mig en go´omgang Yahoo Toolbar!
Jeg har prøvet at få det væk (har forsøgt med jeres forslag) Men synes ikke det virker...
Jeg fandt først ud af problemet, da jeg skulle installere et nyt antivirus program (f-secure)
Der fandt jeg ud af at f- secure og yahoo toolbar, var i konflikt... Tak skæbne, det tror jeg nok.
Aner ikke hvad jeg skal gøre...
Jeg kører uden beskyttelse nu.
mvh Den desperate

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-10-06 22:24

yahoo toolbar gør ingen skade - hvad har du gjort for at fjerne den ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-10-06 22:32

den skal blot fjernes i tilføj/fjern programmer

du kan så gå i kør og skrive regedit - finde HKEY_LOCALMACHINE - under software fjerner du alt i yahoo - hele mappen på een gang

hent og kør http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html (god ide at hente den først) - scan og delete alt der ligger under safe to delete og kun det

genstart - find yahoomappen i stifinder og slet - genstart igen og den er væk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-10-06 10:01

hmmm - du har skidt på din pc (så jeg lige i et andet spørgsmål) - så smid din hijackthis log herind så du kan få renset ud