/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar i føtex
Fra : RaB
Vist : 3060 gange
50 point
Dato : 17-10-06 16:25

Hvad siger folk til den bærbar Føtex har på tilbud i denne uge. den enste ulempe er vel det kun er en 14 tommer.

Skal bruge den til at se film og spil på, altså ikke de helt store spil..

Hvad syntes i, skal jeg købe den..?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-10-06 16:35

Det er lidt svært uden et link til dyret

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 17-10-06 16:38
Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 50 point
Dato : 17-10-06 18:28

Efter min mening er det et helt fint tilbud... Det eneste du bør være opmærksom på er, at der "kun" er 512 mb. ram og at grafikkortet er onboard, dette vil sige at den trækker på den fysiske hukommelse... Har selv en siemens M7400, m. 515 mb ram, 1,4 gHz. centrino - jeg bruger den til alt lige fra mathcad, adobe photoshop til spil som age of empires 3. Alt dette kører den uden problemer...

Håber du finder ud af det
MVH.
Thomas

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-10-06 18:49

Det virker som et helt ok tilbud. Svarer vel nogenlunde til dem Aldi har en gang imellem.

512MB er mere end rigeligt til normalt brug. Så længe du ikke skal køre meget tunge programmer, får du ikke problemer.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-10-06 18:49

Et rimeligt fint tilbud med delt grafik der ikke klare de helt nye spil. 14" ja det går nu nok.

Som vi siger i Nordjylland.

De æ it så reng ennda.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 17-10-06 19:37

Fint tilbud. Glimrende mærke indenfor bærbare, langt bedre end medion, som Aldi plejer at sælge. Eneste ulempe er at lydudtaget sidder foran på maskinen, men det er ikke sikkert det generer dig. 14" er rigeligt når det er widescreen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-10-06 20:04
Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-10-06 20:05

Nu kan jeg ike lige få øje på hvorfor den skulle være bedre end Medion.

Iøvrigt er kabinettet det samme.

Kommentar
Fra : ebbe4u

Dato : 18-10-06 22:51

enig med Palle - bedre end medion

Udemærket konfiguration med en fin CPU til prisen - ville dog overveje at investere lidt mere og tage en Core duo eller endda en Core2 Duo.

14" er da helt perfekt! - rimelig stor og alligevel nem og let at slæbe rundt på!!

Læs evt. vores køberguide på http://laptopworld.dk/index.php?id=22

seneste anmeldelser ser du på http://laptopworld.dk/index.php?id=44

Kommentar
Fra : tvillingemor3

Dato : 18-10-06 23:03

Jeg sidder forøjeblikket med en bærbar fra Medion - den er god nok til både film og spunik fra tv2 - så jeg er faktisk godt tilfreds. Selvom at den er tre år gammel, er den faktisk ligeså god som de andre nye modeller vi har her i huset (og de har kostet kasse)
Så hvis den ikke græver de store spil - synes jeg at du skal slå til - og det er lækkert at ungerne altid kan se film - hvorend man er...

Henriette

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-10-06 17:27

ja jeg er skam også yderst tilfræs med min medion 1,7

Godkendelse af svar
Fra : RaB

Dato : 08-11-06 22:34

Tak for svaret punkler.