/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
alternetiv til outlook
Fra : frederikshavn
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 17-10-06 12:34

HEJ

findes der et alternetiv til outlook ekspress,et hvor man kan bruge sin gamle email adresse,ogde adgangskoder man har fået fra sin internet udbyder

Kommentar
Fra : iskiasjegvedik

Dato : 17-10-06 12:42

ja du kan bruge mesenger det er et udmærket program og kan downloads gratis fra msn.dk det vil sige at du kan bruge din ejen e-mail adresse eller få en hotmail

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 17-10-06 12:45

Der er mange at vælge imellem, læs om nogle muligheder her: http://www.download.dk/index.asp?Kat=email&SubKat=klienter uden at have afprøvet det, vil jeg mene de alle kan bruge din eksisterende mail adresse

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-10-06 12:53
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-10-06 12:54

nå den var også inde på dit link o.v.n. ups

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 18-10-06 11:16

Tak for svaret o.v.n..det kunne jeg sagtens bruge