/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Returnering af vare - USA
Fra : 888
Vist : 783 gange
200 point
Dato : 16-10-06 19:07

Har købt nogle varer i USA som jeg har betalt told og moms for. Den ene vare skal byttes til en vare magen til og til samme pris, men hvordan gør jeg det så jeg ikke kommer til at betale moms/told 2 gange???

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 16-10-06 19:41

du skal henvende dig på den nærmeste told og skattekontor,hvor du kan kå din
betalte moms retur, når du kan bevise af du har retuneret den ene af tingene.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 16-10-06 19:59

Men hvordan beviser jeg at det er den samme vare jeg har sendt??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-06 20:24

Hvis det er noget af "ringe værdi" - send den som vareprøve og bed om at få den næste som vareprøve.

Er det noget af "større værdi" så henvend dig i et speditionsfirma - de har helt tjek på det der.