/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Har fået dette tilbud
Fra : dayworker24
Vist : 378 gange
100 point
Dato : 16-10-06 16:04

en af mine venner har fået dette tilbud af sin arbejdsplads, men jeg synes ikke det er specielt godt tilbud, men hvad synes i???

Intel pentium D core 915 2.8 Ghz (den er da ikke fremtidssikker vel, for den har da ikke 64 bit)

Windows xp home

1024 mb ddr 2 ram

320 gb (det er ikke plads han har brug for da han ikke får så meget ind)

16 x dvd brænder

nvidia 7300 grafikkort med 25 mb turbochache (kan det virkelig klare så mange spil) jeg tror det ikke selv

Dell 19 tommer fladskærm med 8 ms (den koster 2200 hod dell, men det kan man da få billigere)

Så er der tastetur og mus med, men det er ikke nødvendigt, da han selv har et godt sæt.

integrated sound blaster audigy TM Advanced hd software (hvad betyder det med den software??)

=7112 kr. Men jeg tror selv man kan få det bedre og billigere, men hvad siger i, og kan i finde noget godt?

Har ikke kigget efter stavefejl :)

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 110 point
Dato : 16-10-06 16:40

ALT for dyrt, som du skriver kan man få det billigere andre steder.

Eller man kan bygge en efter sit eget behov, til meget få penge, nu omdage.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 16-10-06 16:43

Jeg har tænkt på at bygge det selv, men når det er en forretning, der skal købe det tror jeg ikke det går.

Får forretninger ikke tingene billigere end kunderne??

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-06 17:42

Det skulle man da tro, de kan da trække momsen fra, og sikkert en hel del mere.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 16-10-06 18:03

Har du nogen forslag til en god pc til 6000 eller under
med windows???

jeg har fundet et par tilbud, men jeg vil gerne se andre.

jeg går efter
1 gb ddr 2 ram
et rimelig grafikkort
en god processor gerne 64 bit.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-06 19:12

Ikke lige på stående fod, men prøv her, de er som regel meget billige, og har næsten alt.
http://www.zitech.dk
http://www.zitech.dk/Product/SubCategory.aspx?SubCategoryID=736&ProductCategoryID=276

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 17-10-06 09:18

Hejsa !
Jeg kan forstå at det må være ne Dell ?
Her mener jeg at det er vigtigt at have fokus på kvallitet VS. pris. Dell er ikke det bedste bud.

Det du vil komme længeste med er at finde en lokal forhandler, og prøve at trykke ham i tilbudet.
Der er jo ikke så meget ved at have en maskine samlet af dele fra mange forhandlere, for skulle en af delene gå i stykker (og det sker jo tit) så er det meget at skulle tage evt. bundkortet ud.
I stædet for at gå ned med hele maskinen, og så er det deres problem...

Håber du / Din ven finder det der er rigtig for jer

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-10-06 10:29

Fandt lige denne, men ikke sikker på det er billigere, end andre steder.
http://fcomputer.dk/?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 17-10-06 16:06

hej Rustica.dk

Det er hans arbejde der betaler og så skal man nok måske ikke presse en lokal computer butik

tror JEG ikke, men måske er det iorden, (men tror det ikke)

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 08-11-06 10:20

Tak for svaret disken.