/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Problemer med Medal of honor spearhead
Fra : kadder15
Vist : 444 gange
30 point
Dato : 31-12-02 18:22

Jeg er kommet til et sted i første bane hvor jeg skal skyde en tysk kampvogn med en 88 mm kanon. Det går fint, men efter det skal jeg igennem et vejsving hvor jeg bliver beskudt kraftigt af tyske mg42. Jeg kan ikke komme forbi dem! Hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : kylle

Dato : 02-01-03 10:03

jeg er kommet til samme sted men er også gået fast

Kommentar
Fra : luffe10

Dato : 02-01-03 10:06

du skal snige dig af sted i hjøre side så kan du komme tæt på ham...han sidder ved nogle sandsække i venstre side...

Kommentar
Fra : luffe10

Dato : 02-01-03 10:25

sorry det var ikke der hvor jeg troede såå.det jeg skrev hjælper nok ikke

Kommentar
Fra : kylle

Dato : 02-01-03 10:32

Det er lige der hvor man kommer løbende efter tanken, også drejer den til højre og jeg bliver plaffet ned!!!!!!

Accepteret svar
Fra : luffe10

Modtaget 30 point
Dato : 03-01-03 16:19

der hvor jeg tror det er.

Der er der et tårn ikk....noget hegn og en hel masse tysker.

Godkendelse af svar
Fra : kadder15

Dato : 03-01-03 18:08

Nej, jeg tror det er en kirkegård tyskerne sidder ved. Der er også en en slags "træbunker" hvor der sidder en. Ellers er det ved en by. Jeg skal hen og hente forsyningerne som er kastet ned med faldskærm.

Kommentar
Fra : ElJuulio

Dato : 04-01-03 18:51

Kylle og kadder15, jeg er samme sted og stuck, har I fundet en løsning, for jeg syntes ikke luffe10s svar virker rigtigt ??

Kommentar
Fra : kadder15

Dato : 05-01-03 14:21

Nej... Jeg har ikke nogen løsning endnu...

Kommentar
Fra : ElJuulio

Dato : 06-01-03 21:29

ØV, jeg har prøvet med håndgranater, men man kan jo ikke engang kigge ud for at se hvor de lander så man kan skyde sig ind....bugger...chap, vi må søge videre

Kommentar
Fra : ElJuulio

Dato : 10-01-03 21:26

Jeg tror jeg har løsningen og den er vist nok pinlig banal, du har husket at springe den flak kanon du lige har nakket tanken med ik'...... ellers gør det så forsvinder de to ka'le med maskingeværer og det bliver piece (not peace) of cake (grin)

Kommentar
Fra : kadder15

Dato : 11-01-03 14:09

PINLIGT!!!!!!!!!!!!!!! Så har vi vist løsningen....Tak