/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til creamygirl - Hundenavn
Fra : brokke44
Vist : 461 gange
100 point
Dato : 15-10-06 16:52

Tak for din deltagelse i min lille weekendspøg.

Her er de lovede points for forslag, der kom på hitlisten.

Spørgsmålet nåede 500 visninger og 96 indlæg - flot på 2 dage synes jeg.

Til kanduer, der abonnerer på smalltalk, undskylder jeg, at "slutafregning" sker på denne måde.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 18-10-06 14:34

Tak! .. Må man høre, hvad vovse kom til at hedde?!

Godkendelse af svar
Fra : brokke44

Dato : 18-10-06 14:41

Den er ikke kommet hjem endnu, men det sker forhåbentlig inden for den næste uge.

Vi har ikke endeligt besluttet navnet, men navnet som vi havde tænkt på er Qiuqa ("KIKA") og det gættede Vaxen.

Jeg har lovet at offentliggøre det endelige valg, når hun er "landet".

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 18-10-06 14:45

Nå ok, jeg troede hun var "landet". Sød det er hun i hvert fald, så tillykke med hende