/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
wmp 10
Fra : cesar
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 15-10-06 14:35

Når jeg sætter en cd i drevet går wmp automatisk i gang med at copierer cdén over på harddisken. Hvor præcis slår jeg denne fungtion fra, jeg har prøvet flere ting fra wmp indstillinger uden virkning. I fanen copier musik fra cd er der intet markeret. Den skulle have startet automatisk afspilning i stedet for.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 15-10-06 14:41

Under indstilling i WMP skal du under 1.faneblad fjerne flueben ved "føj musikfiler ....."

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 15-10-06 14:52

Det kan ikke være den markering for på min egen maskine med wmp 11 er det faneblad makeret og der starter windovs altid op med at spørge hvad den skal gøre.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 15-10-06 14:58

Jeg tror du skal ændre det under Denne computer, højreklik på drevet og vælg Egenskaber-fanebladet Automatisk afspilning, i den øverste linie vælger du Musik CD, i vinduet nedenunder sætter du prik i Vælg en handling der skal udføres, derunder kan du markere den handling, du vil have udført når du sætter en musik cd i, her er det Afspil bruger Windows MediaPlayer, klik Anvend og Ok, prøv om ikke det virker

Godkendelse af svar
Fra : cesar

Dato : 15-10-06 15:30

Tak for svaret o.v.n.. Jeg har ikke mulighed til at afprøve det lige nu, da det ikke er min egen maskine men det lyder som det jeg har ledt efter tak.