/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
underlig fejl
Fra : arnold1966
Vist : 1290 gange
200 point
Dato : 14-10-06 20:01

Hvad vil dette sige?:
System Fejl :Service Control Manager   7023: Tjenesten IPSEC Policy Agent blev afbrudt med følgende fejl: Godkendelsestjenesten er ukendt.

Herefter er komputeren stoppet(frosset) og jeg bliver nødt til at genstarte.
Jeg har lige skiftet min processor, men kan det have noget med det at gøre?
Det er ikke pga. varme da min cpu ikke bliver over 40 grader og mb ikke over 50 grader.
Gode råd er meget velkomne!
Mvh Arnold66

Kommentar
Fra : me67

Dato : 14-10-06 20:57

Hvilket operativsystem bruger du ?

Venligst ME67

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 14-10-06 20:59
Kommentar
Fra : transor

Dato : 14-10-06 21:00

Hvor langt er du kommet i opstarten inden det sker ?

Kommentar
Fra : arnold1966

Dato : 14-10-06 23:14

Jeg bruger win xp proffesionel. Det sker ikke i opstart ,men "bare"lige pludselig og det er forskelligt hvor lang tid der går. Det er ikke efter et bestemt tidsrum.
Jeg er god til at scanne for diverse trojaner og virus da jeg har forskellige programmer til at advare mig om sligt!
Mvh Arnold66

Accepteret svar
Fra : danielskovmand

Modtaget 200 point
Dato : 15-10-06 04:32

hej arnold1966

Dit problem ligger nok heller ikke i virus men nærmere registrering af din nye CPU
husk at installer den nyest BIOS, eller chipset opdatering til din pc

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bda%3B841382

et godt råd er når man har skiftet hardware i sin pc er at geninstaller Windows og driverne,

ind videre er du sikker på at den CPU du har sat i er understøttet af bundkortet?

>>> Danielskovmand

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-10-06 08:45

Jeg har lige været inde og kigge hos Microsoft og de skriver flg.

Citat
http://support.microsoft.com/kb/295162

Event ID: 7023
Source: Service Control Manager
Description: The World Wide Web Publishing Service service terminated with the following error:
Object already exists.

Citat
CAUSE
This problem occurs because the System and Administrator accounts do not have sufficient permissions to, or the Administrators group does not have ownership of, the directory %SystemDrive%\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys folder.
Back to the top

RESOLUTION
To resolve this problem, follow these steps: 1. Allow the System and Administrator accounts Full Control of the %System Drive%\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys folder.
2. Allow the Administrators group ownership of these directories.

Back to the top

MORE INFORMATION
NOTE: The directory above assumes a clean install of Windows 2000. If we have a computer which was upgraded from Windows NT 4.0 then the directory is as follows:
%SystemRoot%\Profiles\All Users\Application Data\Microsoft\Crypto\RSA\MachineKeys

Jeg er ikke sikker på at det er helt den samme fejl, men synes lige du skulle prøve at læse det

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-10-06 08:46
Godkendelse af svar
Fra : arnold1966

Dato : 15-10-06 10:30

Tak for svaret danielskovmand.

Kommentar
Fra : arnold1966

Dato : 15-10-06 10:31

Og tak til alle jer andre for de hurtige svar

Mvh Arnold66