/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvem er iah??
Fra : troldenesdhb
Vist : 874 gange
100 point
Dato : 14-10-06 15:19

når man modtager en mail fra iah så lyder den som sådan:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kære troldenesdhb,

Der er kommet et nyt privat indlæg fra "iah":
"gab, du har tabt på forhånd ia"

Læs indlægget her :

http://www.kandu.dk/mailhist.aspx?mid=2540&uid=183754

Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Er iah, medejer af Kandu????

Bliver lidt nysgerrig, da han åbenbart forsvarer reklame tip på kandu??

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 14-10-06 15:24
Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 110 point
Dato : 14-10-06 15:24

Smid den i spam-mail

Ps. dit link vil kun virke for dig da det er dit private område på kandu.

Mvh. Jørgen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-10-06 15:27

Egentlig ganske pænt at sende dig en privat mail i stedet for, at gøre som du, der håner de der bedømmer uden at de/vi kan tage til genmæle.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-10-06 15:30

tag blot til genmæle her.

Jeg undre mig bare over at en der skriver

"Teamet bag kandu"

går så voldsomt ind for reklame tips??

Jeg begrunde mit tip, og mener stadig at det er lidt langt ude at hoppe på den slags.

Men stadig, er iah med i Kandu teamet???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-06 15:34

100% ja og nej

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-10-06 15:35

Citat
Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

Det står der så vidt jeg husker altid på de mail man modtager om private indlæg lige som det står på mails hvor man får besked om indlæg eller godkendelse af svar.

Prøv lige at tage en dyb indånding.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-10-06 15:38

jammen hvis du har ret Bjarne, så en uforbeholden undskyldning til iah. Men kun for det med mailen. Mener stadig at fupfirmaer der reklamere i tips, burde jordes.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-10-06 15:38

Jeg har bestemt heller ikke noget til overs for firmaer, der bruger mærkelige metoder til både dette og hint, men før du bruger så voldsomme ord som du gør bør du da undersøge om det er fup eller måske bare er nogen der er lidt for ivrige i bestræbelserne på at nå deres mål.

At søge job er forhåbentlig en så alvorlig ting at man ikke bare farer ud i det uden at vide hvad man får til gengæld.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-06 15:40

lige som i dit tips skal man gætte,
jeg gætter at det er http://www.kandu.dk/tip14895.aspx
jeg siger gab hvorfor skal jeg selv bruge min tid på at finde årsagen.

Du starter jo selv med et gab,
Hvad f... havde du forventet.

Vi er vel alle teamet bag kandu !

gab=spild af tid

God weekend

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-10-06 15:41

Lad os bare gå hårdt til dem for de har ikke noget at gøre i et åbent forum, altså efter min mening, men skal vi ikke gøre det ud fra reelle kendsgerninger?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-10-06 15:41

Endnu et spg????????????+

jeg fik 3 stjerner i besvarelse nr. 2, den er nu væk og alle besvarelser til mit tip giver 0 stjerner??

Hvordan kan det ændres??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-06 15:42

Uanset hvilken mail du får fra kandu, så står der nederst

Citat
Med venlig hilsen

Teamet bag Kandu.dk

citatet her

Citat
gab, du har tabt på forhånd ia

skrev du selv til iah i dit tip http://www.kandu.dk/tip14895.aspx

at iah så har sendt et privat indlæg til dig har jo intet med "teamet bag kandu" at gøre.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-10-06 15:43

Den er altså ikke væk på min skærm.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-06 15:47

Antallet af stjerner er gennemsnittet af de stjerner, som 5 brugere fik lov til at benytte.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 14-10-06 15:59

"Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-10-06 15:41

--------------------------------------------------------------------------------
Endnu et spg????????????+

jeg fik 3 stjerner i besvarelse nr. 2, den er nu væk og alle besvarelser til mit tip giver 0 stjerner??

Hvordan kan det ændres?? "

ved at lave tip der er præcise...
og ikke til som :
http://www.kandu.dk/tip14895.aspx

hvis du vil advare mod nogen so skal du da begrunde hvorfor du gør det, og ikke bare skrive det er et fup firma ...

ex.

Benyt ikke bib bop chokolade , da de har for få cacaobønner i deres produkter end hvad der står angivet i deres ingrediensliste, tilmed underbetaler de deres medarbejdere, hvilket kan ses i SID's lister over firmaer der er dømt for dette...
osv osv ...

gør du ikke sådan bliver du ikke taget seriøst ...

D9N

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-06 16:00

På et tidspumkt har du sikkert haft 3 *** i dit tip, men når efterfølgende brugere så giver 0 *** så falder *** så til at blive 1 *

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-10-06 16:05

LOL

jeg må være fuld.............. den er der, og det var 4 stjerner LOL

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 14-10-06 16:06

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 14-10-06 16:12

Jeg kan ikke helt forstå hvad det er iah har gjort forkert...
Han SPURGTE jo om det var det firma du mente... Han reklamerede jo ikke for firmaet.
Desuden kan jeg ikke helt forstå hvorfor du "sviner" nogle til fordi de stiller spørgsmål. Dit tip fortæller jo ikke noget om firmaet du advarer i mod, og du henviser ikke til de 2 andre tip, som dit tip har baggrund i.
Bare min opfattelse af situationen... som jeg kan se i dette indlæg bliver delt af flere.

Mvh
MacMadsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-06 16:14

Men på nuværende tidspunkt kan man ikke undgå private indlæg.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-10-06 16:20

Citat
Smid den i spam-mail
.... og hvordan skulle det så lade sig gøre med et privat besked på kandu
Bortset fra det ville det være herligt at kunne få ryddet op helt og holdent i alle sine private beskeder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-06 16:21

Jeg har også svært ved at se, hvad det er iah har gjort forkert, udover at gi' 0 *** til spørgeren

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-06 14:02

Altså miritdk har du ikke fået en spammailknap endnu..

Nå pyt det har jeg heller ikke, men man kan da lukke øjenene !

Tak for påængerne troldenesdhb , men du sverede nok sæl bedst.
Citat
jeg må være fuld

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-10-06 14:20

Jeg tror ikke, at troldenes er den eneste der har været fuld.
Rahbek Group, som det hele startede er en eenmands "group" - en nybagt iværksætter der har genoptaget en ide, der er mere end 20 år gammel og som aldrig rigtigt virkede.
Smart fyr og jeg tror ikke at han tager fusen på nogen med sine lokums reklamer (frit oversat).
http://www.looads.dk/index.asp

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-06 14:58

Okay, det er da ikke den værste ide jeg har set,
men det bliver næppe til andet end lommepenge !
Min veninde fandt på denne her, http://www.tislet.dk/

Den er der også grinet af, og meget +/-kritik er fulgt efter, men hun har dog
fået beskæftiget 3-4 personer sidst jeg talte med hende, hvis alt går vel,
så ender det med at hun må udvide krafitgt. (ikke blæren)

UPS nu fik jeg vist lavet reklame,
Men kan jeg undskylde med at jeg ikke bruger dem selv.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-10-06 15:11

Idéen med reklamer på toiletter har nu aldrig rigtig fænget og at tro at kvinderne vil kigge på A4 størrelse reklamer i alu ramme mens de frisker sig op tvivler jeg på - de kigger på sig selv og sammenligner

Ville du reklamere for dit produkt på et toilet hvis det da ikke lige var kondomer, sædedesinfikation eller sådan noget?

Nå, men i hvert fald burde troldenes nok æde sine anklager igen (det ligner bagvaskelse) for det eneste manden er skyldig i er da vist at han vil tjene penge på en nem måde og bortset fra stillingsopslaget her på Kandu henvender han sig tilsyneladende ikke til private.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-06 16:02

Så skulle det da være bag et halvgennemsigtigt spejl(som damerne 100% alligevel kikker i)

Tja kan se det for mig, jeg sidder jo allievel der og prutter sammen med reklamen fra føtex

Naarhh trolden er da sød, jeg fik jo Stjernerne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-10-06 16:08

Tja, fyr en fed og vær lige glad. (ny personalepolitik)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-06 21:04

Tja, fyr en fed og ansæt 2 tynde

Kommentar
Fra : Julimus

Dato : 02-11-06 21:35

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilket kendskab i har til RahbekGroup ???