/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
BeoCom 6000
Fra : pve
Vist : 1667 gange
300 point
Dato : 14-10-06 07:54

Jeg har fået to nye BeoCom 6000 telefoner + én base. De har ikke været brugt i ca. 2 år hvorfor de havde lidt svært ved at "vågne" op. men efter et stykke tid er der ny batteri igen.

Den ene af de to telefoner kan jeg dog ikke få tilmeldt en base. I displayet bliver ved at stå "Ikke tilmeldt". Den anden fungere helt perfekt.

Nogen gode bud på hvad der kan være galt med den der ikke kan finde en base?

PS har prøvet: autotilmeld samt tilmeld base i telefonen uden held.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-10-06 08:35

Ja med nye mener jeg jo så nye for mig, men de har som det jo fremgår været brugt tidligere

Annuller spørgsmålet
Fra : pve

Dato : 16-10-06 11:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål