/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
OBS på "steffansteffan"'s tips
Fra : ks9000
Vist : 374 gange
1 point
Dato : 31-12-02 16:14

Mit tip til den undrende bruger er, at inden du starter med at downloade og ændre på alt det, som "steffansteffan" foreslår under "Tip", så tænk dig godt og grundigt om. Pludselig kan du komme slemt på den, og din PC er gået i "udu".

Flere af de programmer, ændringer m.v., som den unge mand har foreslået, ser en smule mystisk ud for mig, der ikke er PC-ekspert. Var jeg det, vidste jeg jo nok alt det han skrev, i forvejen.

Hvis jeg må foreslå noget, så er det, at "steffansteffan" bruger sin tilsyneladende store viden på besvarelser af brugernes spørgsmål, i stedet for at "lokke" os arme stakler til at gøre noget, vi ikke selv er sikre på er 100% korrekt.

Hvis PC'en går i "udu", ja så må man kun jo håbe på, at nogen på "Kandu" kan hjælpe - hvis det da er muligt at kalde op til den tid.

//Knud

PS
Jeg ved godt at dette tip ikke er optaget under "Tip", men set i relation til, at jeg ikke føler det som et "rigtigt" tips, så er det altså her. Og så kan det jo også være, at nogen vil gøre mig opmærksom på, at min opfattelse er rigtig/forkert.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 1 point
Dato : 01-01-03 02:32

Hej Knud

Du har ret. Det største problem er, at han linker direkte til download-menuen,
så vil man have styr på, hvad det er for noget, må man selv ud på nettet og
finde de pågældende programmers hjemmesider.

Men min veninde tager sig til hovedet over, at jeg end ikke kan holde mig fra
kandu nytårsaften. Så jeg smutter nu...

De bedste hilsner - og godt nytår
Rellom

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 01-01-03 02:50

Rellom - Hej og godt Nytår - kunne heller ikke heeeelt holde mig væk, det er næsten en "besættelse" - har jo siddet og tænkt på om man nu gik glip af en heftig diskussion, men det ser ud som her har været rimeligt stille....

Også godt Nytår til dig ks9000

;-() Fnollerpige

Godkendelse af svar
Fra : ks9000

Dato : 01-01-06 10:23

Tak for svaret Rellom.