/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nogen der er overtroiske
Fra : refi
Vist : 675 gange
10 point
Dato : 13-10-06 11:16

FREDAG DEN 13

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 11:20

møgfilm

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-10-06 11:20

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-06 11:22

Ja, måske kandu vil fungere uden problemer i dag

Så man ikke skal kopiere for at få sit indlæg i denne tråd.

Jeg er ikke overtroisk mere

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 11:24

Overtroisk !!! overhovedet ikke.

Men jeg banker altid under bordet - går aldrig under stiger - træder aldrig på flisesammenføjninger - smider altid salt over skuldrene - 7-9-13.

Bare for at være på den sikre side

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 11:27
Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-10-06 11:37

Citat
Så man ikke skal kopiere for at få sit indlæg i denne tråd.

Hovsa, ans hvad mener du helt bestemt med det.
Måske jeg ikke er den eneste der har haft problemer i den seneste tid:

Man skriver et indlæg, men kan ikke sende det, før man har kopieret indlægget, gået ud af spørgsmålet, ind igen, indsætte teksten, og så først kan man sende kommentaren

Overtroisk......nej heldigvis ikke

mvh dova

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 11:46

Citat
Man skriver et indlæg, men kan ikke sende det, før man har kopieret indlægget, gået ud af spørgsmålet, ind igen, indsætte teksten, og så først kan man sende kommentaren

Ja, sådan er det pt. - Hvorfor ??? -

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 11:48

"dova" se her - det har været galt et stykke tid.

http://www.kandu.dk/Spg94638.aspx

Men måske det netop virker i dag

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-10-06 12:05

Ja det virker også i dag med at kopiere, ud af spørgsmålet, ind igen og sende den kopierede tekst

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-10-06 12:24

ctrl+a og ctrl+c og F5 og ctrl+v og [SEND] (7-9-13)

Overtroisk - hmm det ved jeg ikke, men begynder dog aldrig på et stykke arbejde på dage der ender med "G"

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 10 point
Dato : 13-10-06 12:35

Citat
dova" se her - det har været galt et stykke tid.

http://www.kandu.dk/Spg94638.aspx

Men måske det netop virker i dag

Den tråd havde jeg slet ikke set.....men jeg var så også en af dem der hoppede på diverse scanninger for virus o.s.v.

e.c.

Citat
Overtroisk - hmm det ved jeg ikke, men begynder dog aldrig på et stykke arbejde på dage der ender med "G"

Fin indstilling at ha'

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-10-06 13:45

Synes jeg erindrer et tv-indslag der faktisk dokumenterede at der skete færre ulykker på fredag den 13 end andre dage, så man kan måske bruge det som et slags omvendt bevis på at folk er overtroiske?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 13:50

Har heller ikke set mange "sorte katte" i dag - de holder sig nok inde

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 13-10-06 14:23

I England betyder det LYKKE hvis en sort kat løber over vejen.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 14:39

For den der rammer katten ellert for katten selv

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 14:40

Nå ja - de kører jo også i den forkerte side af vejen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 14:41

Jeg tror reelt at ALLE mennesker er overtroiske - det er bare ikke alle der vil indrømme det

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-10-06 15:02

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 15:06

Du var så en af dem der ikke ville indrømme det

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-10-06 15:09

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-10-06 12:40

Der er vel INGEN, der selv synes, de er "overtroiske".... Enten tror man på noget, eller osse gør man ikke..

Hvis jeg tror på noget, som I ikke tror på, -ja så synes I at jeg er overtroisk..

Men JEG ved da heldigvis bedre.....

Selvfølgelig skal man da ikke tænde for sin computer fredag d. 13. hvis man overhovedet kan lade være... Det er da ikke et spørgsmål om tro.. Det er da noget alle VED!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-06 13:40

Bortset fra at alle her var på i går

Og dagen er vel overstået

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-10-06 13:43

Citat
Og dagen er vel overstået

Som man tager det - har lige fået præmieforhøjelse på mine forsikringer

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-10-06 13:48

Næh... jegvardaikk'på....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-10-06 13:56

Ikke på hvad Birgitta

Men hvis du tænkte på at være på kandu, så var du da på i går fredag den 13.

http://www.kandu.dk/Spg94997.aspx#1030953

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-06 14:00

Sandhedens time

"brokke44"

Det er ikke fordi det var fredag d. 13 - Den må du hænge skadeforvolderne op på

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-10-06 14:06

Citat
Det er ikke fordi det var fredag d. 13

Det er jeg nu ikke så sikker på

Citat
Den må du hænge skadeforvolderne op på

God idé - har et stort valnøddetræ, der er velegnet til formålet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-06 14:09

"Kollektive uheld" er ikke uheld - DET ER KATASTROFER

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-10-06 14:20

Citat
"Kollektive uheld" er ikke uheld - DET ER KATASTROFER

RIGTIGT - og de samler sig til den helt store forløsning FREDAG DEN 13.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-06 14:32

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-10-06 14:36

øøøøøeh, ans..... ......Deforstårjegikk' De må være en virus...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-10-06 16:26

Fredag d. 13 var en uheldig dag.
Jeg cyklede helt til Veksø for at købe en winerbasse til min videre tur..................udsolgt.
Op på cyklen igen og videre til Søsum..............yes de havde en winwebasse - som var lidt tør i det.
Men ellers gik det godt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-06 17:40

Altså var du heldig "e.c"

Og det var garanteret fint solskin

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-10-06 19:16

Nåe det var nu ikke så heldigt, for på halvvejen havde jeg solen lige i øjnene, og fik ikke set alle de dejlige lamseben.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-10-06 19:30

Okay jeg indrømmer,jeg er undertroisk,jeg tror på alt hvad der forregård under mit fagre(tynde) grå hår,verdens centrum alt andet er irellevant

Manse lo-og-gig 9933

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 13-11-06 17:53

Overtroen længe leve

Tak for svaret dova.