/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
besvar en vider sendt mail
Fra : Crro
Vist : 525 gange
100 point
Dato : 13-10-06 10:37

Besvar en mail

Når nogen besvare min mail så får jeg dem ikke
En af mine venner har lige faxet den mail de havde besvaret og det er på en anden mail den der er er blevet skrevet til
Jeg har godt nok denne mail men den er ikke aktiv.
Skal lige tilføje det er ikke alle mail der opføre sig sådan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 10:41

hvis din ven har brugt knappen besvar burde det ikke være sådan - med mindre din ven har begge dine adresser og det er den forkerte der står som standard - han vil desuden normalt få mulighed for at vælge hvis det forholder sig sådan ved en popup der giver forslag til mailadresserne.
Prøv at forhøre dig om det .....
KAN jo også være din ven ikke bruger funktionen og blot besvarer ved at videresende og sætte din mailadresse ind - den forkerte altså ???

Kommentar
Fra : Crro

Dato : 13-10-06 10:42

og skal lige tilføje jeg har ringet til Tdc og de siger den mail som kommer retur,findes ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 11:06

Det lyder mest som om een af jer lader de mails der kommer omdirigere til en anden adresse end den oprindelige.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 11:10

det lyder for mig som om der enten bliver besvaret på forkert adresse - eller at et evt spamfilter skal indstilles

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-10-06 11:13

Under alle omstændigheder en opsætningsfejl

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 13-10-06 18:14

Hos tdc, bruger de "ikke mailadresser" men 120********* som kontonavn, så er det ligemeget om din mail er aktiv i mail programmet, blot den og adgangskode er i systemet, så meld dig til tdconline, selvbetjening og lur din mail adresser derinde, og evt slette og ændre den derinde. Hvis det er en webmail du har lavet skal du vist ind over deres webmail for at læse den.!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-10-06 14:57

er det til en tdc adresse du ikke har aktiv på din pc ??? - så prøv at kigge på webmailen under den konto de sender til - den kan du rigtig nok enten slette eller gøre aktiv - sidste ved at oprette en ny identitet i dit mailprogram

Kommentar
Fra : Crro

Dato : 17-10-06 13:10

Jeg har fået det til at virke det var en fejl fra TDC side.....
Men nu er alle mine kontakter og mails væk
Hvor er de ????

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 17-10-06 18:52

hmm hvad har du fået til at virker - hvad har du gjort ?????

prøv at se om nogen af svarede her kan bruges http://www.kandu.dk/Spg76169.aspx

Godkendelse af svar
Fra : Crro

Dato : 20-10-06 10:20

Tak for svaret miritdk.
Det var en fejl fra TDC side,nu virker det igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-10-06 10:26

det er godt der virker igen - men ikke godt at der tilsyneladende opstår problemer hos tdc - synes jeg ser en del til det for tiden