/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hundenavn - weekendspøg
Fra : brokke44
Vist : 6998 gange
340 point
Dato : 13-10-06 10:21

Importen af vor nye hundehvalp har desværre trukket lidt ud pga alt det mumbo-jumbo med tilladelser.

Vi har naturligvis tænkt på et navn til hvalpen, som er en tæve af racen Hovawart, men indbyder jer til at komme med et forslag til et navn til vidunderet.

Eneste krav er, at det skal være 2 stavelser - gerne lidt eksotisk/etnisk.

Dette er tænkt som en lille weekendspøg - men gode forslag kommer i betragtning.

Hvis der er nogen der "rammer" vort eget midlertidige navn udløses en sand point"regn".

Dette skal ikke tages alt for alvorligt - og dog !!!

Skal nok komme med kommentarer undervejs.

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 13-10-06 10:36

Howart

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 10:46

Hova

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 10:47

jtlaursen.

Jeg kender faktisk flere hunde, der hedder noget lignende - og afledninger af racenavnet.
Det var - i første omgang - ikke lige det, vi havde tænkt os.

Tip: som skrevet "gerne lidt eksotisk/etnisk".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 11:43

Le momba

Tequila

Lykke

Lady

Held og lykke med det nye familiemedlem

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 11:54

Tak Nordstedt1

Citat
Eneste krav er, at det skal være 2 stavelser

Det påstås - af hundepædagogiske grunde - at det er bedst sådan.

Tip2: Vor tidligere tæve, der nu har det herligt i de evige "kødbensmarker", hed Laxzi.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-10-06 11:57

Hej
Ninetti
Nellie

IPM

Kommentar
Fra : MrsLemon

Dato : 13-10-06 12:11

jeg har et par forslag til hundenavne, hvis du kan bruge dem:

Effie (græsk pigenavn)
Artemis(græsk gudinde)
Whisper ( hedder min Westie)

hej hej fra H.C.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-10-06 12:27

Arras

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 12:28

Freja

Tempo

Mille

Chili

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-10-06 12:29

Guffe

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-10-06 12:32

Tjika

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 12:47

Tak for svarene - indtil nu.

Jeg har lavet en hitliste, som opdateres, med navne, der lyder lovende.

pve - Tjika
nordstedt1 - Chili

For hvert nyt navn på hitlisten forøges points med 10 - indtil max.

Kommentar
Fra : MrsLemon

Dato : 13-10-06 12:48

jeg har et par forslag til hundenavne, hvis du kan bruge dem:

Effie (græsk pigenavn)
Artemis(græsk gudinde)
Whisper ( hedder min Westie)

hej hej fra H.C.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-10-06 12:52

med det nye familiemedlem

Her er nogen navneforslag

Hollie

Nancy

Sasha

Hoffa

Queenie

Zenta

Tessie

Raiza

mvh dova

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 12:56

Tip3: En Hovawart er en hund, der ligner en mellemting mellem en Rottweiler og Berner Sennen (dog knap så kraftig). Altså en lidt større hund. Navne som Piwi, Mini ville derfor ikke have de rigtige associationer.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-10-06 13:02

Leika
Olga
Zara

Moster

God weekend alle zusammen!

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 13:03

Opdateret hitliste:

pve - Tjika
nordstedt1 - Chili
dova - Zenta
dova - Raiza

Rækkefølgen er ikke et udtryk for præference, men listet som forslagene er kommet ind.

For hvert nyt navn på hitlisten forøges points med 10 - indtil max.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-10-06 13:04

Den kan hedde>

0110110101101111011100000111001101100101

Manse9933

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 13:04

mitzi
golda/goldie
tara
tzara/zara/zari
tsia/tzia/zia
mango
sugar/zugar
leila
leia
BROKKE - stavet på alle mulige måder

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-10-06 13:06

Rosa
Mira

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 13:12

Laika

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 13:14

hopper her - men faktisk når jeg ser billeder af den hunderace falder navnet Marta lige for hos mig
held og lykke med vapsen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 13:22

Hov undskyld mosterglad, Laika havde du jo "sat" dig på

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 13:24

Opdateret hitliste:

pve - Tjika
nordstedt1 - Chili
dova - Zenta
dova - Raiza
miritdk - Tzara (med tryk på sidste stavelse)

Rækkefølgen er ikke et udtryk for præference, men listet som forslagene er kommet ind.

For hvert nyt navn på hitlisten forøges points med 10 - indtil 500.

Var ikke obs på, at man åbenbart kun kan forhøje points 3 gange. Difference fra 340 "udbetales" særskilt.

PULJEN ER NU: 350 point

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 13-10-06 13:30

Det er jo en stor hund med personlighed, så navnet må vel godt klinge lidt af "kendt person" ??

Jackie (Onassis)

Liza (Minelli)

Grethe (Dronning Margrethe )

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 13-10-06 13:38

Ella (Fitzgerald)

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-10-06 13:38

Til lykke med det nye medlem af familien

Forslag:

Najla (arabisk = med store, smukke øjne)

Dinah

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 13:38

Lotus

Indi

Geisha

Fellow

Chanel

Kommentar
Fra : melbit

Dato : 13-10-06 13:40

Hejsa og hjertens tillykke med hvalpen.
Et par etniske forslag til navnet..............
Yildiz - udtales Jildis og betyder stjerne.
Elmas - betyder guld (klump)

Go´ weekend
Melbit.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 13:43

Citat
0110110101101111011100000111001101100101

Hvordan udtales det med 2 stavelser ?
Citat
Grethe

Den går ikke - det hedder min svigermor - og hun er ikke spor eksotisk.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-10-06 13:45
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-10-06 13:46

kopier det ind under [ BINARY ]

klik DECODE

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 13:47

Opdateret hitliste:

pve - Tjika
nordstedt1 - Chili
dova - Zenta
dova - Raiza
miritdk - Tzara (med tryk på sidste stavelse)
Balcanard - Najla

Rækkefølgen er ikke et udtryk for præference, men listet som forslagene er kommet ind.

For hvert nyt navn på hitlisten forøges points med 10 - indtil 500.

Var ikke obs på, at man åbenbart kun kan forhøje points 3 gange. Difference fra 340 "udbetales" særskilt.

PULJEN ER NU: 360 point

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-10-06 13:50

MVH:

010011010110000101101110011100110110010100111001001110010011001100110011

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 13:52

Manse9933.

Klart nok - er lidt - i dag.

Men det er altså en anden race.

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 13-10-06 14:18

skumbad
laban
laden
mislim
java
ulrik

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-10-06 14:32

Nææh do Nordsted1 - mit er med "e", Leika

Moster

Jeanne
Jena
Santia
Musse
Dittchen

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 14:47

Der er da allerede kommet et par forslag, som er til seriøs overvejelse.
Tak for dem - håber, at I vil fortsætte

Tip4: Som det fremgår, er vi nok tilhængere af et navn, der ikke er helt almindeligt. Det behøver ikke nødvendigvis betyde noget eller have menneskelige relationer.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 14:52

Becky

Beauty

Prima

Zappa

Tikki

Kommentar
Fra : MrsLemon

Dato : 13-10-06 15:09

har studeret dem alle sammen og hvis det var mig, ville jeg vælge navnet :Martha...

Det er sødt og utraditionelt - og så hedder min mor det....

H.C.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-10-06 15:11

Bessie
Chita

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 13-10-06 15:11

halløjsa

mine hunde hedder luna og chica og det syntes jeg jo er gode navne

vov vov

chicapigen

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-10-06 15:12

Patsy

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 15:26

Opdateret hitliste:

pve - Tjika
nordstedt1 - Chili
dova - Zenta
dova - Raiza
miritdk - Tzara (med tryk på sidste stavelse)
Balcanard - Najla
chicapigen - Chica

Rækkefølgen er ikke et udtryk for præference, men listet som forslagene er kommet ind.

For hvert nyt navn på hitlisten forøges points med 10 - indtil 500.

Var ikke obs på, at man åbenbart kun kan forhøje points 3 gange. Difference fra 340 "udbetales" særskilt.

PULJEN ER NU: 370 point

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 13-10-06 15:44

Zobel
Zarina
Zenit
Mezzo/Mezza
Kiwi
Charu (indisk for smuk)
Nisha (Indisk for nat)

Vaxen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-10-06 15:45

Jeg kender to hunde, som hedder Guffe og Vera

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 16:11

Og jeg kender en Asta og Gerda

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 13-10-06 16:20

Du siger at tostavelsesord hørers bedst af hundene, tja måske, selv synes jeg det er rarere at råbe et tre stavelsesord. Det er måske derfor mine ikke altid lystrer
Man siger også, at navnet helst skal indeholde bogstavet i. Men man siger jo så meget. Samtidig skal du være opmærksom på, at navnet ikke lyder i retning af de kommandoer du bruger, som sit, dæk, plads mm.

Forslag Nikita, Adrienne, Ieshia, Izefia eller kig på dette link http://www.petnamesworld.com/search.php?tab=3&asearch=1&browseby=1&f_gender=2

mvh
qfha

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 17:35

Opdateret hitliste:

pve - Tjika
nordstedt1 - Chili
dova - Zenta
dova - Raiza
miritdk - Tzara (med tryk på sidste stavelse)
Balcanard - Najla
chicapigen - Chica
vaxen - Charu
vaxen - Nisha

Rækkefølgen er ikke et udtryk for præference, men listet som forslagene er kommet ind.

For hvert nyt navn på hitlisten forøges points med 10 - indtil 500.

Var ikke obs på, at man åbenbart kun kan forhøje points 3 gange. Difference fra 340 "udbetales" særskilt.

PULJEN ER NU: 390 point

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 17:50

Hanne.

Jeg kunne aldrig nænne at kalde min hund Guffe - Der er absolut intet "guffet" over en Hovawart.
Altså igennem mine briller

qfha

Citat
Du siger at tostavelsesord hørers bedst af hundene

Det siger de "kloge" hoveder. Det er noget med, at navnet skal være rimeligt mundret og helst ende på en vokal. Kommandoer skal helst være enstavelsesord kort, kontant.
Der sikkert mange meninger om dette - et er teori, et andet praksis.

Tip5: Det navn vi har tænkt på, kan - med megen god vilje - opfattes som grønlandsk inspireret.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 17:57

Nanok

Kommentar
Fra : MrsLemon

Dato : 13-10-06 18:03

Sorry, men hvad grønlandsk er der ved en Hovawart????

hvad med,Rebekka, det kender jeg en grønlænder der hedder.
Eller: Inuit
Det er bare ikke til at sige, så..........

Der kommer nok flere senere.........

H.C.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-10-06 18:06

Tinka

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 18:16

Citat
Sorry, men hvad grønlandsk er der ved en Hovawart????

Overhovedet intet - snarere tværtimod.

Jeg skrev: med megen god vilje - opfattes som grønlandsk inspireret. Det er altså ikke et grønlandsk ord, men kan måske opfattes sådan.

PS. Vi har ikke lagt os fast på noget endnu og vil helt sikkert seriøst tage forslagene med i vore overvejelser.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 13-10-06 18:55

Opsummering:
Tip: som skrevet "gerne lidt eksotisk/etnisk".
Tip2: Vor tidligere tæve, der nu har det herligt i de evige "kødbensmarker", hed Laxzi.
Tip3: En Hovawart er en hund, der ligner en mellemting mellem en Rottweiler og Berner Sennen (dog knap så kraftig). Altså en lidt større hund. Navne som Piwi, Mini ville derfor ikke have de rigtige associationer.
Tip4: Som det fremgår, er vi nok tilhængere af et navn, der ikke er helt almindeligt. Det behøver ikke nødvendigvis betyde noget eller have menneskelige relationer.
Tip5: Det navn vi har tænkt på, kan - med megen god vilje - opfattes som grønlandsk inspireret.
Tip6: Det navn, vi havde tænkt på, begynder med Q

Hitliste:
pve - Tjika
nordstedt1 - Chili
dova - Zenta
dova - Raiza
miritdk - Tzara (med tryk på sidste stavelse)
Balcanard - Najla
chicapigen - Chica
vaxen - Charu
vaxen - Nisha

PULJEN ER NU: 390 points

Bliver nødt til at forlade jer et stykke tid - har i et anfald af vanvid inviteret konen ud at spise.
Der er nogle rigtigt gode forslag imellem - glæder mig til flere - hvis muligt.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-10-06 19:12

Q8

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-10-06 19:33

zita
gunna
pretty
ann-ja
frieda

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-10-06 19:40

Queenie
Quatro
Quinta

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 19:45

Qulani

Quark

quinta

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 13-10-06 19:55

hej igen

sheeba
sheetha
geisha

chicapigen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-10-06 20:11

Ikke siden nogen spurgte om snørebånds dupper har jeg set så mange kvalficerede svar,
nogen vil måske huske Parkinsons cykel skur...

Vore hunde har gennem tiderne heddet:
Bonnie, Fitti-paldi, Chip og Chap,
ikke nogen tydelig evolution...

Men vor nabos hund hedder nu Minja,
en Islandsk fårehund; og navnet både passer til, lyder og lystres rigtigt.

Vort forslag, Svend

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-10-06 20:58

Nordsted1

Quinta er taget (hele 5 min. før dit bud)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-10-06 21:07

Det er altså svært, når man ikke har set hunden.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-10-06 21:17

pve... Det har du da helt ret i.., men Geisha er nu også nævnt både kl. 13.38 og 19.55 og andre
er bare stavet på forskellig måde, skidt pyt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-10-06 03:24

Aida
Aika
Bitou
Cali
Champaine
Chivas
Cissi
Darja
Dharma
Decca,
Effia (med eller uden a)
Elaika
Enya
Felia
Freya
Gecha
Geisha
Haimie
Halima
Hera
Hope
Inca
Issa
Kajra
Khalua
Kira
Lóca
Magenta
Magic
Maicha (betyder liv på swahili)
Menja
Mierelle
Muffin
Nala
Nasha
Nuska
Nynne
Panja
Papaya
Peanut
Pitou
Raja
Rasha
Ronja
Sari
Sascha
Savahna
Scarlett
Shanti
Shimute
Silas
Tajika
Tascha
Thessa
Toscha
Unique
Urza
Vadis
Velvet
Xani
Xenia (med eller uden a)
zachja
Zehma
Zheba
Zobel

Det er mine favorit hundenavne. Og det er jo mange hunde at skal eje, hvis man som jeg, helst ikke fravælger noget der indgår som favorit

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-10-06 07:55

Saffi er dansk og betyder klogskab (ja, det står der altså)

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-10-06 10:05

MANGE TAK for alle svarene - og hold da op, hvor der er gode, kreative forslag imellem. Som sagt flere absolut brugbare.
Da dette er en weekendspøg (på kanten til at være alvor) slutter jeg tråden i morgen, søndag omkring kl. 1500.
Alle på hitlisten tildeles 100 points. Vinderen løber - naturligvis - med puljen.

Opdateret hitliste:

pve - Tjika
nordstedt1 - Chili
dova - Zenta
dova - Raiza
miritdk - Tzara (med tryk på sidste stavelse)
Balcanard - Najla
chicapigen - Chica
vaxen - Charu
vaxen - Nisha
svendgiversen - Minja
creamygirl - Maicha

Rækkefølgen er ikke et udtryk for præference, men listet som forslagene er kommet ind.

For hvert nyt navn på hitlisten forøges points med 10 - indtil 500.

Var ikke obs på, at man åbenbart kun kan forhøje points 3 gange. Difference fra 340 "udbetales" særskilt.

PULJEN ER NU: 410 point

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-10-06 10:13

tip7: Det navn, vi havde tænkt på, begynder altså med Q og har 5 bogstaver.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-10-06 10:19

Quini

Quaks

Ranja

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-10-06 10:51

quinoq

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-10-06 11:15

tip8: aase's Quinoq er meget tæt på (3 ud af 5)
tip9: Olesen-50's Quini er meget tæt på (3 ud af 5)

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-10-06 11:24

Quita

Quito

Quiva

Quino

Quiti

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-06 11:30

Quina.... og nu vil jeg tage på efterårsferie, det bliver spændende at komme hjem, og se hvad din
hun kommer til at hedde

God Week-end til jer alle

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-10-06 11:51

Da dette er en weekendspøg (på kanten til at være alvor) slutter jeg tråden i morgen, søndag omkring kl. 1500.
Alle på hitlisten tildeles 100 points. Vinderen løber - naturligvis - med puljen.

Opdateret hitliste:

pve - Tjika
Nordstedt1 - Chili
dova - Zenta
dova - Raiza
miritdk - Tzara (med tryk på sidste stavelse)
Balcanard - Najla
chicapigen - Chica
vaxen - Charu
vaxen - Nisha
svendgiversen - Minja
creamygirl - Maicha
Olesen-50 - Quita
Nordstedt1 - Quina

Rækkefølgen er ikke et udtryk for præference, men listet som forslagene er kommet ind.

For hvert nyt navn på hitlisten forøges points med 10 - indtil 500.

Var ikke obs på, at man åbenbart kun kan forhøje points 3 gange. Difference fra 340 "udbetales" særskilt.

PULJEN ER NU: 430 point

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-10-06 12:15

Citat
Jeg kunne aldrig nænne at kalde min hund Guffe - Der er absolut intet "guffet" over en Hovawart.

Nej, det vil jeg også nok sige.......det er sådan noget man kalder en kanin eller et marsvin

Men et par forslag mere

Queny

Hovsa

Howdy

Gucci

Zsazsa

Slappy

mvh dova

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-10-06 12:18

Quella

Quenby

Qamra

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-10-06 12:22

QIMAT

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-10-06 13:16

Med den overvældende interesse synes jeg næsten, at I har fortjent at se vidunderet.

Har hasteoprettet denne: http://www.123hjemmeside.dk/brokke44

Der ligger nogle af de få billeder, jeg har - endnu

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-10-06 14:17

quinaq

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-10-06 14:28

Quenta: Hvad koster den?
desværre vist 6 bogstaver...

måske Queta eller Qenta??

Men nu står naboens hund Minja og logrer ude i haven, så vi bliver nødt til at afbryde...
God Weekend, Svend

PS hvor har i købt hund nr. 3: Den søde lille sorte mini pudel...
Det er sådan en hund vi leder efter...svar evt. på vort spørgsmål her i kandu under hunde.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-10-06 14:32

tip10: Det navn, vi havde tænkt på, ender med en vokal.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-10-06 14:44

Quasi
Quiza
Quicky
Quila

Gider ikke se efter om andre allerede har foreslået disse!

Sød vosve i øvrigt

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 14-10-06 14:45

MINI PUDEL ???? - Der godt nok lidt Poul Schlüter over frisuren - men det vokser den sig (heldigvis/forhåbentlig) ud af.

Den bliver importeret fra Tyskland - Der er ikke så mange Hovawarter i DK. I år vistnok kun 4-5 kuld.

Prisen ligger normalt omkring 9000,-DKK ca 1200,-EURO

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-10-06 14:46

Citat
Der godt nok lidt Poul Schlüter over frisuren - men det vokser den sig (heldigvis/forhåbentlig) ud af.

Good one

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-10-06 20:04

Qute - lettere omskrevet sød

Må jeg låne vovse på søndag.....................jeg skal vaske bil.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 14-10-06 22:37

havd med Quita , Qaila
hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 14-10-06 22:51

hejsa
det er selvfølgelig quina

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 15-10-06 08:42

eller qinaq

så først nu, at det var en femmer.
endelig tid til let til lykke med den dejlige og besværlige opgave med et nyt medlem.
aase

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 15-10-06 11:44

halløjsa der er jo også Quity

og tillykke med hvapsen, hun ser rigtig dejlig ud. jeg kender 2 der har howart hunde den ene er sort og den anden lys som en golden retriver, de er begge gode familie hunde.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : pve

Dato : 15-10-06 12:01

Quinle

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 15-10-06 12:05

Undskyld min tavshed - min kandu har været "gået ned" et stykke tid.

tip10: creamygirl's Quiza og Quila er meget tæt på (4 af 5)
tip11: chicapigen's Quina er meget tæt på (4 af 5)

Så burde det være ren matematik fra nu.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 15-10-06 12:07

Quima

Kommentar
Fra : pve

Dato : 15-10-06 12:10

eller

Quiba

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 340 point
Dato : 15-10-06 12:15

Quita
Quica
Quila
Quipa
Quija
Quika
Quiqa
Quira
Quisa
Quiva
Quiza
Quixa

Jeg tror mest på Quiqa

Vaxen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-10-06 12:22

Nu laver jeg snart et cyklisk program:
Q a:å a:å a:å a:å;
Svend

Godkendelse af svar
Fra : brokke44

Dato : 15-10-06 12:57

Citat
Jeg tror mest på Quiqa

Og det gjorde du, som det fremgår, ret i - Vaxen.

Navnet skal - hvis det bliver det - udtales KIKA.

Fordelingen af point osv. vil blive tilsendt via denne gruppe.

Tak for den overvældende interesse - det har været rigtigt sjovt på denne side af skærmen.

Her så den endelige hitliste, hvorfra vi helt sikkert vil finde et navn til vor næste hvalp, når den tid kommer.

pve - Tjika
Nordstedt1 - Chili
dova - Zenta
dova - Raiza
miritdk - Tzara (med tryk på sidste stavelse)
Balcanard - Najla
chicapigen - Chica
vaxen - Charu
vaxen - Nisha
svendgiversen - Minja
creamygirl - Maicha
Olesen-50 - Quita
Nordstedt1 - Quina