/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
MSN kan ikke fjernes som start
Fra : zxcvbnm1
Vist : 588 gange
50 point
Dato : 12-10-06 22:40

Jeg har lige geninstalleret Windows XP SP2 på sønnikes maskine.
Når jeg aktiverer IE bliver http://dk.msn.com/ brugt som startside.
Jeg kan ikke ændre det i internetindstillingerne eller på anden måde.
Nogen, der har et godt forslag.

mvh
zxcvbnm1

Kommentar
Fra : stud-polit

Dato : 12-10-06 23:01

funktioner->internetindstillinger->generelt

starthjemmeside:
skriv www.google.com eller brug "tom" ;)

Kommentar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 12-10-06 23:06

Hej stud-polit
Nej, desværre virker det ikke som jeg skrev i mit 1. indlæg.
Jeg kan naturligvis godt lave ændringer, men den bliver bare ikke husket til næste gang jeg åbner IE.

mvh
zxcvbnm1

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 35 point
Dato : 12-10-06 23:07

bruger du superantispyware skal du ind der og forandre det.

Ellers går du blot ind i IE - egenskaber - tilføjer den www.xxx.dk side (eget valg) og klikker anvend.

Kan du derefter ikke bruge den startside du har valgt vil jeg råde dig til at få scannet godt og grundigt for spy/malware og vira

Godkendelse af svar
Fra : zxcvbnm1

Dato : 12-10-06 23:30

Tak for svaret miritdk.
Det var lige det, der skulle til. Vi kører SpySweeper, så ændringen skulle blot foretages der som du sagde.
Tak for hjælpen.

mvh
zxcvbnm1

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-10-06 23:35

ja tænkeren går fløjten når man bliver tosset på husalteret