/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Pas på varene Arne
Fra : Lion36
Vist : 1913 gange
80 point
Dato : 12-10-06 20:02

Det kan godt være det er den forkerte kategori *G*, men prøver alligevel.

Er der nogen der ligger inde med 'Pas på varene Arne' en radiotegneserie fra 1983 som blev lavet af Wikke og Rasmussen, dem med Tonny Toupé, Voldsom Volvo m.v.

Jeg efterlyser samtlige 90 afsnit i en eller anden form, gerne digitalt.

Og jo, jeg har forsøgt mig med Græsted Film og stille spørgsmål (som Wikke og Rasmussen så svarer på), men de har endnu ikke svaret på min og andres henvendelser om radiotegneserien, så nu prøver jeg en anden måde.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 01:38

Citat
Radioføljeton i 93 afsnit på P3
... en ide at forhøre sig hos dem og købe en kopi ???

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 13-10-06 07:59

Som sagt er der op til flere som jeg skrev, som har spurgt efter den, dog uden svar.
På Græsted Films hjemmeside kan man stille spørgsmål til de herre, men hvor de har svaret på meget andet, har de pænt undladt at svare på henvendelser vedr. 'Pas på varene Arne', fra op til flere personer.

Husk at læse hele mit spørgsmål i det jeg jo skrev:

Og jo, jeg har forsøgt mig med Græsted Film og stille spørgsmål (som Wikke og Rasmussen så svarer på), men de har endnu ikke svaret på min og andres henvendelser om radiotegneserien, så nu prøver jeg en anden måde.

*S*

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-10-06 08:35

Du kunne indsende et lytterønske http://www.dr.dk/DRlitteratur/20060131160708.htm
hvilket andre har gjort. Måske det bærer frugt, når der er flere henvendelser.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 09:52

Lion36 - jeg gav det lille råd angående at forhøre mig om køb hos DR netop fordi vi selv på et tidspunkt i den grad gerne ville have fat i noget - og søreme fik det - ok betalte for det da - men det kom i hus

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 13-10-06 10:59

DR tager helt ublu priser, sidst jeg hørte var det 500,- pr. afsnit !!, så med mindre jeg vinder i Lotto tror jeg ikke at jeg går den vej.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 11:03

hvis det blot er noget du har hørt så prøv dog at spørge - hvem ved - de kan da ikke være bekendt at tage mere end sådan ca markedspris og den tror jeg ikke holder med de 500

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 13-10-06 13:37

Der er stor forskel på DR priser. Jeg ønskede kopi af en radiogyser. Det kostede den nette sum af kr. 750 pr afsnit. Det bundede i noget om ophavsretten til den medfølgende musik ( Af Fuzzy)

Jeg "sprang over" og venter nu spændt på at den engang bliver genudsendt.

Lion 36
Jeg tror du skal være endog meget heldig for at finde et komplet sæt. Skulle du være heldig, så send lige en tanke til os andre "gamle". Lige nu er hele kontoret gået i stå, og vi diskuterer alt hvad vi kan huske om "Arne", "linda fra Læsø" og alle de andre gode

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 13-10-06 15:41

Finder jeg ud af noget, så husker jeg jer *S*

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 13-10-06 15:43

Miritdk: Prisen på de 500,- er skam god nok - desværre, de ved kam hvad de skal have for det, gad vide om de overhovedet får solgt noget med de priser ?
Jeg har selv kontaktet DR, så det er er ikke anden eller tredie persons oplysninger.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-10-06 15:47

http://www.graestedfilm.dk/log/kalle/mojn.html underligt du ikke hører fra dem - man skulle tro der var interesse for at sælge ???

Kommentar
Fra : Lion36

Dato : 13-10-06 16:31

Jep, det er lige det, jeg fatter det ikke rigtigt, mange har spurgt, men som sagt har Wikke/Rasmussen ikke svaret - trist