/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lille problem i 'Egenskaber for Procesli~
Fra : Denpete
Vist : 517 gange
50 point
Dato : 31-12-02 13:27

Et enkelt lille - men irritenende problem:
Når jeg forsøger at ændre i indstillinger for min Proceslinje og ønsker at fravælge 'Værktøjslinien Sprog', fjerner markeringen og alt det der, bliver den ved med at vise Sprog i Proceslinien...

Jeg har fjernet mark. får 'Lås proceslinje' inden jeg fjerner mark. for Sprog i 'Værktøjslinjer', og derefter valgt 'Lås proceslinje' igen, men det hjælper ikke????

Er der en vej ud, da det er irriterende med denne oplysning om sprog i proceslinjen?

Godt Nytår til alle !!

Accepteret svar
Fra : gooby

Modtaget 60 point
Dato : 31-12-02 13:36

Højreklik på sprog vælg indstillinger.
Klik på værktøjslinien sprog.
Fjern fluebenet.

Og du skulle være a med den!

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 31-12-02 13:43

Højreklik på værktøjslinie "sprog" vælg indstillinger. Klik nu på knappen "Værktøjslinien sprog" Her afmarkere du de fire felter og lukker det hele ned - så kommer den ikke igen

Mvh Rasmus