/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Vil du med på nytårskur ?
Fra : anette11
Vist : 1953 gange
40 point
Dato : 31-12-02 13:06

Hej
Jeg har set at der er nogen som støtter hinanden gennem en kur. Jeg har personligt haft gode erfaringer med en 13-dages kur, men vil kun bruge den som startskud for en mere permanent kostomlægning.

Skulle Du have lyst til at prøve det samme. Jeg planlægger at starte den 2. januar så jeg håber der er en eller nogle som har mod på det samme.
hilsen Anette

Accepteret svar
Fra : jysch

Modtaget 50 point
Dato : 31-12-02 13:57

Hej Anette!

Lyder spændende - vil gerne høre lidt mere om det.

Hilsen Jytte

Godkendelse af svar
Fra : anette11

Dato : 31-12-02 14:15

Hej Jytte

Kuren som jeg skal på kan du se nedenfor. Det skal siges at den er benhård at følge så det vil netop være en fordel at følges, så man kan holde moralen oppe hos hinanden. Jeg ved godt at den ikke er særlig klog at gå på - fordi den som sådan ikke er langsigtet, men jeg tabte 7 kg. som jeg ikke tog på før et års tid senere - og det ved jeg positivt ikke kan tilskrives kuren.

Hvis det er noget for Dig - så vil jeg meget gerne følges!
hilsen Anette

Her får du kuren:
STOFSKIFTEDIÆT OVER TRETTEN DAGE

1. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker
Middag: 2 hårdkogte æg + spinat kogt i vand + 1 tomat
Aften: 1 stor bøf, salat med olie og citron

2. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker
Middag: 1 skive skinke + 1 bæger yoghurt
Aften: 1 stor bøf, salat som i går + 1 stk. frugt

3. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 2 hårdkogte æg + 1 skive skinke + salat som 1. dag
Aften: Kogt selleri, 1 tomat og 1 stk. frisk frugt

4. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 1 dåse frugtsaft + 1 bæger yoghurt
Aften: 1 hårdkogt æg + 1 reven gulerod + 1 lille hytteost

5. Dag Morgen: 1 stor reven gulerod med citron
Middag: 1 stort stk. kogt torsk m/citron og lidt smør
Aften: 1 stor bøf og salat m/ selleri

6. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 2 hårdkogte æg og en stor reven gulerod
Aften: 1 stk. kylling + salat m/citron og olie

7. Dag Morgen: 1 kop te uden sukker
Middag: INTET
Aften: 1 stk. grillet lammekotelet og frisk frugt

8. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker
Middag: 2 hårdkogte æg + spinat kogt i vand + 1 tomat
Aften: 1 stor bøf, salat med olie og citron

9. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker
Middag: 1 skive skinke + 1 bæger yoghurt
Aften: 1 stor bøf, salat som i går + 1 stk. frugt

10. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 2 hårdkogte æg + 1 skive skinke + salat som 1. dag
Aften: Kogt selleri, 1 tomat og 1 stk. frisk frugt

11. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 1 dåse frugtsaft + 1 bæger yoghurt
Aften: 1 hårdkogt æg + 1 reven gulerod + 1 lille hytteost

12. Dag Morgen: 1 stor reven gulerod med citron
Middag: 1 stort stk. kogt torsk m/citron og lidt smør
Aften: 1 stor bøf og salat m/ selleri

13. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 2 hårdkogte æg og en stor reven gulerod
Aften: 1 stk. kylling + salat m/citron og olie

Kuren SKAL følges til punkt og prikke ellers skal du stoppe med det samme.
Du skal drikke meget vand - ca. 2 L. om dagen. Føler du dig sulten eller
lækkersulten,
SÅ DRIK VAND.

Hvis du bare så meget som tager et stykke tyggegummi, skal du stoppe kuren.

Hvis du stopper inde 6. dag, må du begynde på kuren igen efter 6 mdr. ellers
skal du vente 1 år.
Hvis det er nødvendig kan man gentage kuren igen efter 1 år

Kuren skulle kunne give dig et vægttab på 7 - 20 kg. af overflødig fedt.

Kommentar
Fra : anette11

Dato : 31-12-02 14:15

Hej Jytte

Kuren som jeg skal på kan du se nedenfor. Det skal siges at den er benhård at følge så det vil netop være en fordel at følges, så man kan holde moralen oppe hos hinanden. Jeg ved godt at den ikke er særlig klog at gå på - fordi den som sådan ikke er langsigtet, men jeg tabte 7 kg. som jeg ikke tog på før et års tid senere - og det ved jeg positivt ikke kan tilskrives kuren.

Hvis det er noget for Dig - så vil jeg meget gerne følges!
hilsen Anette

Her får du kuren:
STOFSKIFTEDIÆT OVER TRETTEN DAGE

1. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker
Middag: 2 hårdkogte æg + spinat kogt i vand + 1 tomat
Aften: 1 stor bøf, salat med olie og citron

2. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker
Middag: 1 skive skinke + 1 bæger yoghurt
Aften: 1 stor bøf, salat som i går + 1 stk. frugt

3. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 2 hårdkogte æg + 1 skive skinke + salat som 1. dag
Aften: Kogt selleri, 1 tomat og 1 stk. frisk frugt

4. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 1 dåse frugtsaft + 1 bæger yoghurt
Aften: 1 hårdkogt æg + 1 reven gulerod + 1 lille hytteost

5. Dag Morgen: 1 stor reven gulerod med citron
Middag: 1 stort stk. kogt torsk m/citron og lidt smør
Aften: 1 stor bøf og salat m/ selleri

6. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 2 hårdkogte æg og en stor reven gulerod
Aften: 1 stk. kylling + salat m/citron og olie

7. Dag Morgen: 1 kop te uden sukker
Middag: INTET
Aften: 1 stk. grillet lammekotelet og frisk frugt

8. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker
Middag: 2 hårdkogte æg + spinat kogt i vand + 1 tomat
Aften: 1 stor bøf, salat med olie og citron

9. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker
Middag: 1 skive skinke + 1 bæger yoghurt
Aften: 1 stor bøf, salat som i går + 1 stk. frugt

10. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 2 hårdkogte æg + 1 skive skinke + salat som 1. dag
Aften: Kogt selleri, 1 tomat og 1 stk. frisk frugt

11. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 1 dåse frugtsaft + 1 bæger yoghurt
Aften: 1 hårdkogt æg + 1 reven gulerod + 1 lille hytteost

12. Dag Morgen: 1 stor reven gulerod med citron
Middag: 1 stort stk. kogt torsk m/citron og lidt smør
Aften: 1 stor bøf og salat m/ selleri

13. Dag Morgen: 1 kop kaffe og 1 stk. sukker + 1 stk. ristet brød
Middag: 2 hårdkogte æg og en stor reven gulerod
Aften: 1 stk. kylling + salat m/citron og olie

Kuren SKAL følges til punkt og prikke ellers skal du stoppe med det samme.
Du skal drikke meget vand - ca. 2 L. om dagen. Føler du dig sulten eller
lækkersulten,
SÅ DRIK VAND.

Hvis du bare så meget som tager et stykke tyggegummi, skal du stoppe kuren.

Hvis du stopper inde 6. dag, må du begynde på kuren igen efter 6 mdr. ellers
skal du vente 1 år.
Hvis det er nødvendig kan man gentage kuren igen efter 1 år

Kuren skulle kunne give dig et vægttab på 7 - 20 kg. af overflødig fedt.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-12-02 14:28

"anette11" <anette11.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:uKfQ9.19396$Hl6.2155254@news010.worldonline.dk...
> Jeg har set at der er nogen som støtter hinanden gennem en kur. Jeg
har
> personligt haft gode erfaringer med en 13-dages kur, men vil kun
bruge
> den som startskud for en mere permanent kostomlægning.
>
> Skulle Du have lyst til at prøve det samme. Jeg planlægger at starte
den
> 2. januar så jeg håber der er en eller nogle som har mod på det
samme.
> hilsen Anette

Hvis 13-dages kuren er den der "stofskifte-kur", hvor man skal leve af
kaffe og bøffer, så drop den. Den gør mere skade end gavn. I det hele
taget vil råde dig til helt at droppe en indledende kur, og så starte
direkte på kostomlægningen. Det er sundere, mere effektivt og giver et
permanent vægttab, hvis du du får nye sunde kostvaner.

--
Morten Boysen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-03 21:48

> Hvis 13-dages kuren er den der "stofskifte-kur", hvor man skal leve af
> kaffe og bøffer, så drop den. Den gør mere skade end gavn. I det hele
> taget vil råde dig til helt at droppe en indledende kur, og så starte
> direkte på kostomlægningen. Det er sundere, mere effektivt og giver et
> permanent vægttab, hvis du du får nye sunde kostvaner.
>

Hmm... det var ikke lige det "damnes" spørgsmål gik!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-01-03 23:26

"Mette Nylander Sørup" <mette@countryfan.dk> skrev i en meddelelse
news:3e14a5a3$0$156$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Hvis 13-dages kuren er den der "stofskifte-kur", hvor man skal
leve af
> > kaffe og bøffer, så drop den. Den gør mere skade end gavn. I det
hele
> > taget vil råde dig til helt at droppe en indledende kur, og så
starte
> > direkte på kostomlægningen. Det er sundere, mere effektivt og
giver et
> > permanent vægttab, hvis du du får nye sunde kostvaner.
>
> Hmm... det var ikke lige det "damnes" spørgsmål gik!

Og? Jeg gav hende et råd, som hun kan have gavn af.

--
Morten Boysen

Kommentar
Fra : dksacala

Dato : 03-01-03 00:56

Ja ville da gerne være med, men kender personligt folk som har brugt stofskiftekuren uden et godt resultat, men kost omlægning er jeg med på så bare sig til *S*

MVH
Gitte

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 03-01-03 19:31

Hej Anette!
Sådan en kur kan jeg slet ikke overholde - jeg sidder i en bil hele dagen og ved aldrig hvornår og hvordan jeg får tid og lejlighed til at spise og en madpakke har aldrig været mig. men jeg vil gemme din kur og evt prøve den i en ferie ell. lignende

Mvh. Jytte

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-01-03 14:37

> Og? Jeg gav hende et råd, som hun kan have gavn af.
>
Jamen hun har allerede gennemført "den indledende kur", så det er forsent
.

Mette