/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Polyfinske ringetoner til Motorola T720
Fra : Greg007
Vist : 369 gange
101 point
Dato : 31-12-02 12:49

Hej?

Er der nogle der ved hvor jeg kan få polyfoniske ringetoner til Motorola T720, jeg hhar prøvet hellomoto.com, men der kan man vist ikke endnu hvis man bor i Danmark.

Så hvis nogen ved hvor man kan få f.eks. SK8ER Boi, (som min storebror åbenbart har fået af en eller anden underlig grund) eller nogle andre, så... PLEASE SIG DET!!!!!!!!

Jeg vil virkelig gerne have den, det er helt klart min yndlings.
André

PS: Husk at det skal være til Motorola T720

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-12-02 16:05

Nu ved jeg ikke om motorola bruger alm. midifiler som ringetone, hvis den
gør er der en her:
http://ringtones.frostzone.com/viewringtone.htm?ringtoneid=406

Mvh.
Christian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-01-03 12:10

http://www.xms.dk/sms.asp?content=mms
"Greg007" <Greg007.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:9ufQ9.19390$Hl6.2154025@news010.worldonline.dk...
> Hej?
>
> Er der nogle der ved hvor jeg kan få polyfoniske ringetoner til Motorola
> T720, jeg hhar prøvet hellomoto.com, men der kan man vist ikke endnu
> hvis man bor i Danmark.
>
> Så hvis nogen ved hvor man kan få f.eks. SK8ER Boi, (som min storebror
> åbenbart har fået af en eller anden underlig grund) eller nogle andre,
> så... PLEASE SIG DET!!!!!!!!
>
> Jeg vil virkelig gerne have den, det er helt klart min yndlings.
> André
>
> PS: Husk at det skal være til Motorola T720
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : Ghettofamily

Modtaget 101 point
Dato : 01-01-03 12:52

http://www.kandu.dk/dk/spg/9237
Her kan du finde svaret på dit spørgsmål.

Hvis man bruger søge funktionen, så ville mange spørgsmål kunne besvares uden at de skal postes

Kommentar
Fra : Greg007

Dato : 04-01-03 21:12

Jeg vil bare lige fortælle Gooby hvorfor jeg afviste dig.
På Motorola kan man ikke få sk8er boi, sorry.
Jeg ville have man skulle få point af den indtil jeg fandt sk8er boi.
Faktisk har jeg allerede fundet den, men Christian Skau Pedersen gav kun en kommentar, men hvis man kan finde en polyfonisk ringetone hjemmeside hvor man kan downloade ringetonen eller programmet med wap og det er let nok, så får man de 101 point.

André

Keep the dream alive! (Citat fra The tribe)

Kommentar
Fra : Greg007

Dato : 04-01-03 21:14

Jeg lavede lige en fejl i overstående indlæg
i 2. linje skal der ikke stå Motorola, men der skal i stedet for stå Mobital.dk

Sorry

Kommentar
Fra : underdoze

Dato : 15-01-03 11:57

Hellomoto er et udspekuleret scam, og de er kun ude på at tømme dine stakkels lommer for Euros! .........desværre kender jeg ikke til andre sider hvor det er muligt med downloads - måske du bare skulle få dig et Gameboy, eller blive hjemme og lege med PS2'eren istedet!! *S*

UNDERDOZE