/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
halvgammelt trance track
Fra : icedice
Vist : 510 gange
100 point
Dato : 11-10-06 21:25

Hej, jeg leder efter et halvtgammelt trance track fra omkring 2000. Jeg kan hverken huske kunsternavn eller navnet på tracket, så det kan nok blive lidt svært at finde...
Nåh men anyways det er noget vokal på tracket som siger noget med "come out with your hand up, this club is sourrounded" det er sådan set det jeg kan huske.... tracket var mega meget en klassiker for mig og mine kammarater så jeg håber at nogen kan hjælpe mig med at finde det....

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 110 point
Dato : 11-10-06 21:58

Mon ikke der er tale om danske Cargo med nummeret "Surrender"???

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 11-10-06 22:06

Typisk jeg har melodien, men jeg kan ikke se hvem kunstneren er ... der er også en del sirener ik??

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 11-10-06 22:14

Jeg kan på min playliste se, at den er nummer 16 på en cd der hedder - Absolute Dream Dance, hvor det er blandede kunstnere, så......

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 11-10-06 23:00

Hmm, synes ikke jeg kan finde noget når jeg søger på absolute dream dance.....

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 11-10-06 23:15

Måske du skulle prøve den, jeg foreslår?

Du kan købe den på:
http://dendumangler.dk/product_info.php?products_id=517&cPath=36_39

Desværre kunne jeg ikke finde den nogle steder, hvor man kunne høre den. Jeg kan dog godt uploade en lydbid imorgen, når jeg får tid, hvis du stadig ikke har fundet den...

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 11-10-06 23:31

Kazistuta... Lasgo synger - I will surrender -

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 11-10-06 23:43

http://www.amazon.com/Dream-Dance-Vol-Various-Artists/dp/B00005CCWH/ref=pd_sim_m_2/002-0455743-1889659?ie=UTF8

De findes skam, så er det bare om at finde en nr. 16 der hedder surrender

Kommentar
Fra : icedice

Dato : 12-10-06 00:02

Så lykkedes det! Kazistuta du har helt ret i at det er cargo - surrender så smider du ikke lige et svar så du kan få dine point....
Tak for hjælpen til jer begge to, det var super nice...!

Her er et lydklip:

http://dl.makehit.com/download/preview/108598/cargo_-_surrender.html

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 12-10-06 07:34

Godt du fandt nummeret, det er det samme nummer jeg har, men det jeg har er så ikke originalnummeret kan jeg hører, "mit" nummer er noget vildere.

Du kan sagtens accepterer Kazistutas svar allerede der hvor hun/han har svaret

Godkendelse af svar
Fra : icedice

Dato : 12-10-06 11:23

Tak for svaret Kazistuta.