/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dvd case print
Fra : troldenesdhb
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 11-10-06 18:43

jeg er ved at overspille alle mine VHS`er Nu vil jeg så gerne have dem i DVD kasser Single.
Jeg søger derfor et program til at printe DVD`cases, altså omslaget.

Jeg har brugt Nero7 indtil nu, men det er skod omstændigt.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-10-06 19:26

Jeg bruger Nero Cover Designer og det eneste der er irriterende er at du selv skal skal klikke fra hvis ikke du ønsker alle for og bagsider printet. Det ville haver været bedre hvis du selv kunne vælge hvilke du ville printe. Ellers synes jeg det er et fint program

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-10-06 19:54

Lav dog en skabelon i powerpoint.

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 12-10-06 07:46

Her er et rigtig godt program til at lave cover til både cd og dvd,video og så er det gratis og man kan under instillingerfå det på Dansk

http://www.undercoverxp.tk/

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 12-10-06 16:46

jangchr

tak for linket. Det prøver jeg lige

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-10-06 18:19

det er et KANON program, lige så simpelt som det bør være. med skære streger, selv regulere størrelsen osv.

Tusinde tak

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 12-10-06 18:21

Tak for svaret jangchr.