/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
slettes
Fra : lanthony
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 11-10-06 09:27

Hej..
Hvordan bliver man slettet fra Kandu.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-10-06 09:45

Du kan ikke blive slettet, men i din profil kan du redigere, så du ikke fremover modtager mails fra kandu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-10-06 10:15

Korrekt hvad ans skriver.

Du ændre modtagelse af e-mail således:

Vis din profil->Rediger profil-> fjern fleuben fra:
Citat
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

[v] Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

..og klik [Send]

Du kan også skrive til: service@kandu.dk ..og bede om at blive slettet som bruger.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-10-06 18:36

Ja Molo, det tager bare flere år inden det sker De har jo svært ved at svre på selv almindelige henvendelser!
Så bare gør som beskrevet!