/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
logge på msn ??
Fra : return
Vist : 601 gange
100 point
Dato : 11-10-06 06:28

hvorfor kan jeg ikke logge på min msn konto først ville den ikke accept min kode som jeg plejer at logge på med og har gentagne gange nu lavet nye koder men det virker stadig ikke

er der nogen der kan hjælpe med at få det løst ???

og nu vil jeg gerne have seriøse bud på hvad der kan være galt

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 11-10-06 09:10

Jeg har prøvet det samme. Geninstalér programmet, det virkede i al fald for mig!

Vh. U.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-10-06 09:29

Har du været her:
www.msn.dk
hotmail
Prøv at logge på med din mail-adresse og dit password
Ellers kan du hente din "kode" i >>>jeg har glemt mit ...........

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-10-06 11:35

hvilken udgave kører du - er det for eks windows live messenger ?
hvilken fejlmeddelelse får du - står det et kodenr udfor ?

Kommentar
Fra : Frk-Anna

Dato : 11-10-06 16:45

Noglegange er de vist også bare igang med at opdatere programmet eller sådan noget, så man ligemeget hvad ikke kan logge på.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-10-06 04:35

Er det helt umulig at logge på, så er der mulighed for at logge på med msn explorer, det er en browser som åbner Messenger, Hotmail og internet browser samtidig, du logger ind med samme brugernavn og password, som du bruger til msn messenger, engang var den med Windows instalationen, nu kan den hentes her: http://explorer.msn.dk/

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-10-06 18:56

Ikke flere idéer - hopper af her.