/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Fejlmeddelelse
Fra : wium
Vist : 588 gange
100 point
Dato : 10-10-06 16:32

Når jeg åbner min PC kommer der følgende meddelelse:
"Security. The security information is invalid or has been modified. This program will be terminated."

Når jeg lukker meddelelsen sker der intet, men den dukker op igen næste gang jeg åbner min PC. Hvordan kan jeg fjerne denne meddelelse? Ad-Aware oplyser mig om, at min PC er ren, hvilket mit virus program også gør.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-10-06 18:50

Gætter på det er resterne af et antivirusprogram, som er udløbet eller har fået indtastet en forkert registreringsnøgle.
Du kan nok finde den, og slå en fra i opstartsfilerne, men jeg vil foreslå du gør det på den helt sikre måde, gennem spywarefri.dk så tjekker de dig også gratis for virus.
Tilmed dig spywarefri, hent hijackthis fra deres hjemmeside.
Luk alle åbne sider, og kør programmet hijackthis, den laver så en log, i notesblok, som du kopierer ind i et nyt spørgsmål som du selv opretter der inde.
Så vil jeg gætte på der er en opstartslinie der måske hedder Norton eller andet virusprogram, som de der inde forklarer dig hvordan du meget nemt slipper af med.
Du kan selvfølgelig også sætte loggen herind, men spywarefri laver ikke andet!
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-10-06 18:59

hmm - lyder som firewall nedbrud - har du aktivt ikon i proceslinien ??

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 10-10-06 21:11
Godkendelse af svar
Fra : wium

Dato : 10-10-06 21:33

Tak for svaret miritdk. Jeg har netop downloadet dette program

Kommentar
Fra : miritdk