/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Forslag til Smileys *G*
Fra : Fnollerpige
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 31-12-02 03:44

ja det her er jo egentlig ikke et spørgsmål, men vover pelsen og vil gerne vise jer at der gik Jørgen Clevin i mig - og jeg imødekom udfordringen fra Kandu om at lave flere smileys - ved så ikke om de kan bruges - men nu får både I og Kandu i hvert fald mulighed for at se dem

og så tak for i år allesammen - glæder mig til et nyt år hvor vi kan hjælpe hinanden.

http://www.designeren.net/smiley.htm

måske de er lidt naive, men de er lavet i en god mening

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 31-12-02 03:56

Flot arbejde, Fnollerpige. Cigaretfyren og de to nørder er helt fine - men min favorit er nu hmm-ikke-godt-smily´en.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-12-02 04:05

Tak Rellom - ja det er de særeste ting man finder på, når bare man keder sig tilstrækkeligt

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 31-12-02 06:57

Jeg synes også fnollerpigen skal ha' en lille kommentar fra mig. Jeg synes de er flotte og sjove. Jeg kan bedst li' de to nørder.

M.v.h. og GODT NYTÅR skal lyde fra mig

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 31-12-02 10:31

Flot arbejde Fnollerpige

Jeg har også fået tilsendt en tom smiley, mine evner ligger bestemt ikke inden for det grafiske, vi må se.
Min favorit er også "ikke så godt smiley'en" og "nørderne"

Godt nytår
srhansen

Kommentar
Fra : mim

Dato : 31-12-02 12:56

Hej Fnollerpige

se hvor jeg kan nu, 1000 tak for din hjælp

Det er nogle seje smiley´s du har lavet, godt gået

Godt nytår )

Hilsen Bente

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-12-02 13:10

Hej franksp, srhansen, og mim

Tak for de pæne ord, jeg har sendt dem til Kandu nu, de synes osse om dem, så nu kommer de nok "i handelen"

vil gerne lave flere - så hvis nogle har nogle forslag ?
det er faktisk en morsom lille ting - at blive "mor" til en flok smileys

jeg har osse lavet nogle syntakser nu og sendt dem til Kandu, ligeså snart de godkender dem, er de så i brug.

Hilsner fra Fnollerpige

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 31-12-02 13:27

Summer havde en hel masse i tråden:

http://www.kandu.dk/dk/spg/9449

` , :'-) O .-) ,-) :] 8 |-) |-D [] :* :'-( :,( :Q
:} :> :@ :< :{ * (:I <:-I :-0 :-> :-I :I :O :-@ :-I |-I |-O |I ^o
:-/ :-> >:-> >;-> :*) [:] (-: B : 8 -8 :-{) :-{} {
} :-E :-F -7 :-* ~ :-~) :-# :^) :v) :-Q :-? :-` C=
X-(

Jeg ved ikke hvad alle betyder, men kan nogle af dem "få et liv"?

Hilsen Jeannie Kristensen

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-12-02 13:34

Hej Jeannie

Det tror jeg godt de kunne få, men hvad er deres sindsstemninger - det er lidt svært at se

måske det hjalp hvis summer afslørede HVAD de skal symbolisere *G*

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 31-12-02 13:37

Hej Fnollerpige

Jeg har nu modtaget min "blanke", men jeg får ikke tid til at prøve idag.
Du skriver at du gerne vil lave flere. Så hvis du har lyst og tid er her lidt inspiration:

1. Søvnig
2. Keder mig (gab)
3. Ked af det
4. Tømmermænd
5. Forbløffet (positiv overrasket)
6. Forviret
7. Syg (forkølet eller andet)

Blot til inspiration

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 31-12-02 13:47

Og lige et par stykker mere

Eftertænksom (Hmm....)
Forskrækket

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 31-12-02 14:11

Hej Fnollerpige!

Godt gået herligt, at nogen har tid og kræfter til at gøre Kandu bedre, mange gange kan man udtrykke sig bedre ved hjælp af en

Godt nytår til alle!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-12-02 14:24

Tak skal I have - har lavet et par mere, og lagt op - endda en animeret

tak for forslagene srhansen skal nok kigge på det

Fnollerpige

jeg har faktisk heller ikke spor tid til det her - skal jo lave mad og feste iaften men måske det ender med jeg skal findes siddende halvsovende ved min computer, når Rådhusklokkerne bimler - med et hav af nye smileys omkring mig

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-02 17:32

Jeg havde lige brug for en flovt!! nu, for jeg prøvede lige, om der kunne "lånes" fra siden, men ak. Flot ellers.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-12-02 17:38

Hej emesen

de kan ikke kopieres ind *S

Kandu skal lige have det lavet sådan så de syntakser jeg giver dem kan anvendes ( ikke fordi jeg tror du er dum, men HVIS du ikke ved eller andre ikke ved det ) er det de tegn der skal benyttes for at lave smileys - ligeså snart de har gjort det - kan du benytte dem

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-02 18:46

Ja da, men de kan da hentes og gemmes som et billede, og bruges på mail. Det var det jeg ikke kunne på din side. Og så er jeg kun halvdum - tror jeg nok.
Emesen.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-12-02 18:50

emesen - det sørger jeg så bare for de kan - skal ud til mine gæster nu, de sidder og småventer ved maden og tænker sikkert "Hold da kæft en nørd hun er " - men ligeså snart jeg er tilbage ved min puter skal jeg sørge for du bare kan kopiere dem ....

Godt Nytår til dig
ha`en god aften

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-12-02 19:41

Tak - men det kan jeg allerede. Jeg fandt et trick på Experten. Når man h-klikker på
eks. nerdy og lige efter (absolut lige efter) >enter< vises den sædvanelige menu bl.a. gem billede som. den fylder 1,12 kb. Et godt nytår ønskes til dig.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 100 point
Dato : 04-03-03 23:09

Hej fnollerpige

Har du tænkt over, at du aldrig har lukket dit spørgsmål?
Bare en venlig ..........

Med venlig hilsen
Franksp

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-03-03 23:16

Tak for svaret Franksp.

nææææh det havde jeg såmænd ikke tænkt på ....... franksp
du måske ligefrem leder efter uafsluttede spørgsmål - jeg har selv undret mig over alle dem der ikke lukker og så har jeg sgu selv glemt det

men dette her var jo ikke noget spørgsmål, så hvad skal man acceptere som svar !!

jaah jaah - de ryger til dig - siden ingen andre har opdaget den lille fejl .....

Fnoller