/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Formatere harddisk
Fra : klanger
Vist : 351 gange
100 point
Dato : 10-10-06 10:34

Har fået ny super computer og HAR fået overført alt hvad jeg skal bruge fra "den gamle"...

Nogle gode venner( bare de nu bli'r ved med det )vil gerne overtage min gamle computer.

Deres computer behov er rigeligt dækket ind med denne maskine.

Nu vil jeg gerne have renset/formateret denne "gamle" computer for alt mit l...

Hvad er den bedste løsning, for en søgning på nettet gav ikke en god løsning, men en masse der anbefalede dette og hint program...!!!!

Er der nogen der sidder med en god og rigtig idé hvordan jeg gør min gamle computer "i god stand" til de nye brugere????

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 10-10-06 10:58

Jeg havde for et stykke tid et tips om et program der kan slette filer så de ikke kan genskabes,så det kan være at du kan bruge det

http://www.kandu.dk/Tip13782.aspx

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-10-06 11:13

Ellers kan du hente denne diskette:

Technet boot diskette (gratis)
http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe
Hent og læg den på skrivebordet>dobbeltklik på den og hav en diskette klar.
Start comp med disketten og lad den selv rulle på plads.
Når den stopper ved A:\> så skriv lowlevel og tryk enter
Så er din HD rimelig godt slettet.
Med samme diskette kan du så oprette en eller flere partitioner til indstallation.
Når den stopper ved A:\> så skriv pm og tryk enter

Annuller spørgsmålet
Fra : klanger

Dato : 14-10-06 09:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Den computer jeg skal have renset, har IKKE netforbindelse.....

Har selv fundet en gammel diskette i rodet...og den fik renset hele drevet....

Så de "gamle" disketter kan endnu..

Programmet jeg havde liggende hed KILLDISK, og virkede som sagt perfekt...