/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Mænd-massage
Fra : jeb3
Vist : 607 gange
50 point
Dato : 09-10-06 23:42

Hejsa kære mænd.

Jeg vil gerne give min kæreste en omgang massage.
Han er tit spændt i ryg/nakke og det vil jeg da meget gerne hjælpe ham med...

Men...
Bagefter vil jeg gerne gå overtil det mere sensuelle/sexuelle....

Hvad er den bedste måde at massere mænd på?

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 10-10-06 07:00

der er bøger på biblioteket om emnet eller du kan købe dem i de forskellige bogklubber bl.a Borgen det er skrevet på en let og forstålig måde, så god fornøjelse

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 10-10-06 11:42

Jeg plejer at sidde oven på min mand rumpe når han skal have massage. Han ligger på maven og så en god creme og så bare igang med en god massage :)

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 29-10-06 10:34

start med lidt varm olie på hans ryg. masser hele ryggen, ned over balderne . Fortsæt med benene og ned til hælen. Bløde men faste bevægelser.
Vend ham om på ryggen. Brug godt med lun olie. Start medhans hals og hageparti. Fortsæt ned over brystet, Bløde men faste bevægelser. Fortsæt ned over hans mave. Kør udenom hans pik og masser videre ned langs hans ben.
Nu er han med garanti klar til en god omgang.....med det hele. God fornøjelse

Annuller spørgsmålet
Fra : jeb3

Dato : 06-11-06 15:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål