/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
tag billede på spil?
Fra : Baxon7
Vist : 549 gange
100 point
Dato : 09-10-06 14:04

davs...

jeg har unistall også install på xp..(tilføj eller fjerne programmer) med udklipsholder..
som skulle kan tag billede i spil som fx pokerspil..
men underligt er at det findes ikke i genvej på tilbehør på startmenu og jeg kan heller ikke finder dem på windows-mappen...kan nogen siger mig,hvor jeg kan finde dem?..

eller er der nogen program,det er bedre bruge med tage billede på spil-program...især på bmp..

baxon7

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 09-10-06 14:30

???

kan du ikke omformulere dit spørgsmål ??
det du skriver giver ingen mening

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 09-10-06 14:52

hvis det bare er for at bevise du har vundet eller tabt eller lign kan du jo bruge PrintScreeen taste - åbne paint og sætte billedet ind der og gemme som bmp.

jeg forstår måske heller ikke spørgsmålet ???

Hvad har xp med at tage billede af spil at gøre ???

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 09-10-06 15:28

beklager...jeg skrive vistnok dårligt...så det korte er..

hvordan kan jeg tage billede på spil...

samt jeg tænk visnok mere tegnsporg i hjerne..da selv døve...jeg vidste ikke så eneste med
det der PrintScreeen taste..tak til miritdk...

det er løsning..hehe

baxon7

Godkendelse af svar
Fra : Baxon7

Dato : 09-10-06 15:29

beklager min sporg....Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-06 15:36

[PrtSc] tager et billede af skærmen og gemmer det i udklipsholderen (= i hukommelsen)

[ALT] + [PrtSc] tager et billede af aktive vindue og gemmer det i udklipsholderen (= i hukommelsen)

Begge dele kan indsættes i f.eks. Word eller Paint med tastekombinationen: [CRTL] + [v]

Udklipsholderen laver du som ikon ved at gå i Stifinder og gå i biblioteket:

c:\Windows\System32\

Her finder du filen: clipbrd.exe

Denne højreklikker du på og vælger i menuen: Send til >

Så kan du oprette en genvej til Udklipsholderen/Udklipsbog på skrivebordet og derefter flytte den hen, hvor du nu synes den skal ligge.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-10-06 15:39

Ps. Jeg ved godt at du allerede har accepteret et svar og det er helt iorden for mig

...men jeg synes lige du sku' vide, hvordan du laver en ikon du kan bruge fra f.eks. Hurtigstart på proceslinjen ..eller hvor du nu opbevarer dine genveje.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-10-06 19:51

så er alt godt - også med lidt ekstra pålæg fra molokyle