/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Stopper under installationen x
Fra : popper
Vist : 410 gange
300 point
Dato : 09-10-06 11:53

Har for ca 12 dage siden været ude og investere i en xp pro. Når jeg så skal installere den går det fint indtil den skal installere til windows installations mapper den når omkring 35 36 37 % ind og så stopper den og sådan har det været hele tiden under de forsøg jeg har gjort hva kan der være galt

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-10-06 11:57

Slet partitionen og kør en ren indstallation.

Kommentar
Fra : popper

Dato : 09-10-06 11:59

hvordan gør jeg det og får det evt. indflydelse på mine andre drev

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 09-10-06 12:27

Du sletter drevet (L) hvor windows ligger på - normalt C:\ opretter partitionen (O) og trykker enter, så formateres automatisk inden indstallation af windows, husk at fjerne evt. internetopkobling, så du ikke får PCèn fyldt med lort inden indstallationen er færdig. Alsammen foregår under indstallationen, når du booter på xp cdèn.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-10-06 12:42

Det er muligt at de andre partitioner lige skal gøres usynlige før du indstallerer.
Den partition du indstallerer...............skal hedde C:

Siden du har flere partitioner - har du så også Partition Magic evt. på de to disketter.

Accepteret svar
Fra : hcma

Modtaget 300 point
Dato : 09-10-06 13:40

måske dette: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;828267

hvor gammel er din pc ? kan den klare at køre XP ?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 09-10-06 17:35

Det lyder som om du mangler en driver, måske: Grafikkortet?? den gamle passer ikke til XP?+

Kommentar
Fra : popper

Dato : 11-10-06 13:03

Jeg har nu forsøgt alle mulige forslag også dem her fra siden men uden resultat jeg har derfor bestemt mig for at investere i en ny computer.
Så jeg tror ligesom hcma at den ikke kan køre xp, jeg har jo også haft problemer med at pcen hænger, når jeg har scannet for spyware.
Men tak for hjælpen til alle dem der forsøgte at hjælpe mig.

Godkendelse af svar
Fra : popper

Dato : 11-10-06 13:05

Tak for svaret hcma. Min pc er omkring 6-7 år gammel