/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Torrents
Fra : Bhlas
Vist : 28536 gange
249 point
Dato : 09-10-06 00:46

Hej allesammen

Jeg vil lige høre om der ikke er nogen derude der ved hvor jeg kan hente "danske torrents" ? Der er jo tonsvis af torrents med svenske undertekster, men foretrækker naturligvis de danske .. fandt engang en side der hedder nordic-t.org eller noget i den retning, men den virker ikke med min bruger længere .. ikke første gang jeg er udsat for det ..
Jo vant til at hente hele film med både menuer og undertekster så de er lige til at brænde ud og se på fjerneren, men kniber godt nok lidt for tiden ..

Muligvis nogen der ved om man kan ligge en fil ind så der derved kommer danske undertekster med når man brænder den ud ?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig ?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 09-10-06 01:20

Er med på en "kigger"

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 09-10-06 06:45

der er bla thepiratebay, badbits.org og thedanisbay.net og så også som du nævnet nordic-t.org, problemet med at du ikke kan komme ind skyldes nok, at du ikke hjælper med at uploade når du har hentet, det skal man huske, men det er jo ikke lovligt....

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-10-06 09:11

Du kan jo starte med at hente e-mule"er også på dansk",det er også en slags dansk torrents,der er mange dansker bruger

http://www.download-zone-free.com/emule/

Og så kan du blive medlem af dette forum

http://forum.sharereactor.com/

Der er også et ren dansk forum med

DK Hyggekrogen
Alt der ikke hører hjemme i de øvrige sektioner

DK Hjælp
Få hjælp til at tøjle dit æsel og hvad du ellers måtte have brug for...

DK Film
Danske film, serier og anden underholdning...

DK DVDR
DVDR med danske tekster eller dansk tale.

DK Musik
Danske lydbøger og alt det danske musik du mangler...

DK Undertekster
Her kan du dele dine danske undertekster og måske finde dem du mangler... 04:14

DK Programmer & Spil
Danske/oversatte programmer, spil, ebooks og andet godt...

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 09-10-06 14:16

jangchr:

Jeg bruger til tider også eMule, men det er dog mest til musik .. når man henter film med det program, så er det jo .avi-filer, og ikke image-files eller pakkede filer ?

zibas:

Ja tak, ja tak og ja tak ! Sgu en lækker side, den thedanishbay,org .. kan ikke lige oprette nogen bruger på badbits.org ? Men, vil det så sige at jeg bare skal lade filerne stå når jeg har hentet dem ? Bruger programmet Azureus, hvis du kender det ? Er det så nok til at min bruger ikke bliver "disabled" ?

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 09-10-06 14:38

Du skal lade filerne være, så du har en delingsforhold 1:1, du kan tjje det på din Ratio, på siden hvor du henter...... Det er noget med at din ratio min. skal være 0.5 og derover..

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-10-06 16:59

Citat
Jeg bruger til tider også eMule, men det er dog mest til musik .. når man henter film med det program, så er det jo .avi-filer, og ikke image-files eller pakkede filer ?

Du kan jo bare bruge et program der hedder convertxtodvd så kan du lave divx og avi-filer om så du kan brænde dem til dvd

Hentes her

http://rapidshare.de/files/35878926/ConvertXtoDVD214162.rar.html

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 10-10-06 15:04

jangchr:

Må indrømme jeg ikke er meget for de programmer man skal til og betale for :) Ville ellers være lækkert hvis man bare kunne lave sine .avi filer om til DVD-filer, tar jo kun en tiendedel af tiden at hente sådan en ..

Var inde og kigge på de forskellige forums du henviste til .. alligevel en masse gode ting derinde, også torrents, men den vil ikke begynde downloadningen ? Den starter op i BearShare (har jeg også installeret, udover eMule), men skriver så at den ikke kan hente den ?

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 11-10-06 07:43

Hvem snakker om at betale for programmet

http://www.phazeddl.com/search.php?q=convertxtodvd

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 11-10-06 12:31

Nej jeg har også prøvet at hente den gratis version, men den varer jo kun 30 dage - og så kommer der et vandmærke ind oveni filmen medmindre jeg betaler for det ?

Du ved ikke hvorfor de links inde på sharereactor ikke virker ?

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 11-10-06 12:39

zibas:

Siden vi sidst snakkede sammen, angående ratio, så har jeg hentet 2 film som jeg så har ladet stå inde i Azureus så den seeder .. men min ratio er faldet fra 0.188 til 0.187, og i dag fik jeg så den her besked fra thedanishbay.net:

"You have received a 7 days warning from Fedtmule.

Reason: Din Ratio er for lav. Din download mulighed er stoppet 1 uge, men seed videre, så vil den blive ophævet igen"

Hvor meget skal man hente før den begynder at stige ? Troede et par film af gangen var nok ?

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 11-10-06 14:37

Din ratio stiger når der er nogen der henter de film/filer som du har liggende, i Azureus kan du også se din delingsforhold. jo mere du henter jo lavere bliver di ratiuo, så du skal nok ikke hente mere før din ratio er oppe på 0,5. Hvilken internet forbindelse har du ??

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 11-10-06 22:33

Citat
Du ved ikke hvorfor de links inde på sharereactor ikke virker ?

De her virker da

http://host4any.com/file/123/VSO-CXtD2-1-4-162.zip.html

Og key

http://mystore-dream.com/download.php?id=4BEA1B6C

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 12-10-06 08:35

zibas:
Jeg troede bare ratioen steg jo mere folk hentede fra en .. har sat mine downloads på pause nu ..
Men så irriterer det mig da bare endnu mere at jeg ikke kan dele mine filer i Azureus .. ville da hjælpe gevaldigt på det, for har jo kun 2 filer der er delt og bliver seeded nu ..
Men, mener vi har 1024/128 ..

jangchr:
Det var heller ikke de link til det program jeg snakkede om .. har fået installeret det program, men det koster som sagt jo penge, ellers kommer der bare et vandmærke indover filmen hvis jeg konverterer den ..
Det var de links der er inde på sharereactor.com, hvor jeg kan hente filer og downloade (film, serier o.l.)

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 12-10-06 08:41

128 i upload er ikke særlig meget, så det er derfor at det tager så lang tid at få din ratio op.

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 12-10-06 09:06

Ja det ku jeg nok forestille mig .. forresten, inde på thedanishbay.net, der står at min ratio er på 0.355 eller sådan noget .. passer da ikke med det der står i Azureus ?
Du sku vel ikke kende nogen programmer hvor jeg kan dele mine filer så jeg kan få min ratio op ?

Kommentar
Fra : zibas

Dato : 12-10-06 09:49

Den ratio som står i Azureus, er din samlede ratio, og den kan du ikke bruge til en skid, det er den som står på siden du kan bruge..... et godt tip til en god ratio er at downloade en pornofilm, dem er der mange der vil have, så går din ratio hurtig op....

Kommentar
Fra : Bhlas

Dato : 12-10-06 15:34

Ja okay .. ka desværre så ikke hente mere inde fra den side af når min ratio er så lav .. bar noget lort, for hvis de blokker mig derinde, så kan jeg hverken hente derfra eller fra nordic-t.org ..
Hva program bruger du til at hente med ? Et man kan dele sine filer i ?

Accepteret svar
Fra : zibas

Modtaget 124 point
Dato : 26-10-06 12:21

Har du fundet ud af det du spurgte om ???? Så luk venligst spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : Bhlas

Dato : 26-10-06 14:13

Ja, undskyld :) Tak for hjælpen - håber du kan burge pointene ..

Kommentar
Fra : pepper61

Dato : 12-11-08 19:55

Hej. Bruger Piratebay eller Torrent Reactor, der er masser af film med danske undertekster. Prøv f.eks at søge på dk eller nordic pal,så kommer der masser frem