/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
"Det Bedste" fra Readers Diges
Fra : AllanBugge
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 08-10-06 22:55

ER der mon nogle samlere af bladet "Det Bedste" fra Readers Diges ??
Jeg har fundet en del gamle blade fra 1946 47 48 49 50 rigtig mange
mon der er nogen der samler på dem
måske kunne de oplyse mig om hvornår de første blade startede i Danmark osv
Det er spændende læsning - der i de første åringer efter krigen
Er der nogen der kan hjælpe.

Hilsen
Allan

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-10-06 03:59

Der er lidt her
Citat
1940-1948 Under andra världskriget publiceras tidskriften för första gången i Latinamerika (Selecciones) och i Sverige (Det Bästa). Efter kriget ges nya upplagor snart ut i Australien, Belgien, Kanada, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Italien, Norge, Sydafrika och Schweiz.

Taget herfra http://www.rd.com/international/shared/index.jhtml?countryid=se&pageid=history
Det nærmeste jeg kan komme er 1945/1946 så det er måske starten du har, men så vidt jeg husker er bladene nummereret fortløbende. Så du må kunne læse dig frem til det i bladene.

//bentjuul

Kommentar
Fra : AllanBugge

Dato : 09-10-06 13:47

Tak for svaret Bent
Det lyder spændende
jeg må se at få læst nærmere i årgangene Tak skla du have
Hilsen Allan