/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mohammed skandale i dfu...
Fra : uro
Vist : 627 gange
100 point
Dato : 08-10-06 15:45

Jeg er en af de nysgerrige, der har forsøgt at finde de vidioklip hvo dfu sviner profeten Mohammed til, så de dermed gør sig selv til grin........ Det er desværre ikke lykkes mig at finde de klip selvom jeg har prøvet via politikkens henvisninger i lørdags.
Men så tænkte jeg at der nok sidder et kvikt hoved på kandu der kan hjælpe
frk.uro

Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 110 point
Dato : 08-10-06 15:54

Her er di...lidt kedeligt, synes jeg

Men her er de så fra YouTube.com

http://youtube.com/watch?v=0CeLlSdLTx8

og ....

http://youtube.com/watch?v=BKF5F_YkJ_k

og....

http://youtube.com/watch?v=QqwaxgCCoCY

ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 08-10-06 15:58

Fandt lige ud af, de fåes i mange udgaver, så her kan du selv vælge frøken

http://youtube.com/results?search_query=dansk+folkeparti

Ziggy99

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-10-06 16:03

Ak ja - hvor dum har man lov til at være??

Ja - DFU'erne har opførst sig tåbeligt men videoen så tilmed, efterfølgende, absolut skal vises på TV2 - dét går over min sølle forstand...
- selvfølgelig skal vi ikke lade frygten styre os og vort liv men vi skal DÆLME heller ikke provokere dem - og dette endda bevidst, det er dét jeg synes er dumt gjort

Citat
Organisationen, der har 57 medlemslande, vil gerne kende baggrunden for, at profeten igen og igen skal nedgøres i Danmark, skriver hjemmesiden Arab News.

Samtidig advarer OIC om, at denne nye sag kan få alvorlige konsekvenser. Det uddybes dog ikke, hvilke konsekvenser, der kan blive tale om.

Herfra :
http://netavisen.newspaq.dk/udland/?aid=197950&src=thor

/Dorthe

Godkendelse af svar
Fra : uro

Dato : 08-10-06 16:08

Tak for svaret ziggy99.
Du har ret det er ikke så meget at se, men jeg skulle lige.......... Jeg mener jo at det må være deres tur til at blive smidt ud af landet, når de opføre sig sådan og dermed gør at flere lande ikke vil handle med os, dermed mister staten og mig penge........ ud med dem... frk.uro

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 08-10-06 16:14

Egentlig var optagelserne vel ikke ment at skulle offentliggørele og egentligt begås der vel ikke nogen lovovertrædelserderi klippet kan føre til en racesmedom ....men det da utroligt dumt gjort...mon ikke der efterfølgende har været andre tømmermænd end dem bajerne gav

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 08-10-06 16:14

Egentlig var optagelserne vel ikke ment at skulle offentliggørele og egentligt begås der vel ikke nogen lovovertrædelserderi klippet kan føre til en racesmedom ....men det da utroligt dumt gjort...mon ikke der efterfølgende har været andre tømmermænd end dem bajerne gav

Ziggy99

Kommentar
Fra : uro

Dato : 08-10-06 16:21

Dumt mega dumt, men for mig beskriver det godt hvem der er med i dfu og så syndes jeg at det er sjovt at tænke sig de unge mennesker i Jordan eller Indunesien.... ti hi

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-10-06 17:01

Citat
men for mig beskriver det godt hvem der er med i dfu

Klart...... helt klart - hver og een.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-10-06 17:04

helt enig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-10-06 17:49

Med hvem?? vil.du.....du forstår godt ironi ik?

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 09-10-06 00:16

der er intet som ironi klumme,,,, men langt fra alle fatter desværre ironi.

jeg studsede osse over "uroens" unuancerede og barnlige konstatering af at alle DFUér er dumme. Følger man debatten både herinde og andre steder,så er der overhovedet ikke forskel på den kedelige måde nogle omtaler invandrere på,og den kedelige måde andre omtaler DF og deres tilhængere på. Det er temmelig bekymrende,at fordi der dukker en privat video op,hvor en snæver flok af DF´ere bliver filmet i at gøre nar af muhammedl,så tror DF haderne straks,at den venlige almindelige DF´er nede i grillbaren er Krarup eller Langballe. Det beviser jo bare,at de er præcis lige så fordoms fulde som de mennesker der påstår at alle indvandrer er nogen dumme svin,der alle som en begår vold, stjæler og slår deres koner og døtre ihjel.

Jeg kan kun håbe at folk der tænker så snævert en dag lærer at bedømme verden og menneskene omkring sig på en nogen lunde koherent måde, for ellers kan jeg godt frygte at det bliver nødvendig for dem,at skulle gå 6. klasse om,igen og igen,,,

NB. Jeg er glad for,at min sidste private fest ikke blev filmet og solgt til medierne. for tænk hvad tilhænger af kongehuset kunne have fået ud af min parodi af prins Henrik??????,,,,eller min vens gjorden nar af selveste Præsident Bush?????

Kommentar
Fra : uro

Dato : 11-10-06 19:06

Ja...ja....
Men vi lever i 2006 hvor happy slapping også er en del af hverdagen....og medier, det forandre ikke at der er nogle der er dummere end andre og idag kan alle selv Bush blive fanget af medierne i uheldige situationer............ og jo jeg har fordomme om dfu og andre der ikke tolerere at verden er større end lille Danmark, Knete. Vi kan ikke bare isolere os og svine andres tro eller ret til at være her i det globale samfund, så jo selfølgelig har jeg mine synspunkter i den sag.
Nå men nok om den sag og det var jo en udefra med sit synspunkt der havde offentliggjort det og lagt på nettet, men for mig gør det ikke den store forskel, for det var og er deres holdning.
frk.uro