/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Filsystem
Fra : pentium
Vist : 455 gange
200 point
Dato : 07-10-06 17:35

Jeg har en harddisk i en pc som ikke vil starte op. Skærmen er sort.

Jeg har taget disken id og vis USB i en ext. skuffe fået adgang til disken.

Under Windows XP SP2, under Diskhåndtering, under filsystem, står der ingen ting.

Kender i, uder over ibas, en måde hvor på jeg kan få disse data tilbage.

takker

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-10-06 18:21

Hvis du når du har den i usb skuffen højreklikker den og under egenskaber, hvad siger filsystemet så

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-10-06 18:24

Ellers er File Scavenger et godt program til at gendanne data med. Du skal blot gemme det på en anden disk end den der bliver gendannet.

Kan hentes her http://www.quetek.com/prod02.htm
Det er selvfølgelig ikke gratis men send mig en mail i private indlæg så kan vi få en snak

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-10-06 22:38

Hvis du har adgang til disken med USB, så kan du da også se hvad der er på den, og hente det?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-10-06 23:17

Har du vendt datastikket rigtigt på disken, og er der strøm på strømstikket ???

Kommentar
Fra : helgec

Dato : 08-10-06 09:59
Kommentar
Fra : pentium

Dato : 09-10-06 08:15

JEg har først nu igen fået adgang til nettet - jeg er pt. ignag med at prøve GetBAckData. Jeg vender tilbage. Jeg vil prøve de andre forslag også. Men det tager jo lidt lid med det hele.