/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fransk keybord.
Fra : drblah
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 07-10-06 16:37

Hej

Jeg ved ikke helt hvad der sker men hver gang jeg genstarter min comp installere den fransk keybord. Nogen som ved hvad der er galt??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-10-06 17:17

Start - Kontrolpanel - Internationale og sproglige indstillinger Vælg DK, jeg ved ikke om det kan hjæpe dig, men prøv at se om instillingerne står til DK

Kommentar
Fra : drblah

Dato : 07-10-06 17:58

Det står som det skal. Jeg skifter tit mellem DK og EN keybord fordi jeg har brug for det til bestemte opgaver. Men jeg kan ikke se at det skulle have noget med det at gøre.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 07-10-06 18:09

Start - Kontrolpanel - Internationale og sproglige indstillinger - Vælg Dansk

Kommentar
Fra : drblah

Dato : 07-10-06 18:24

Det er ikke det som er problemet..... Den står på dansk. Normalt har man valget mellem Dansk og Engelsk.... men der er et eller andet som installere fransk. Og det vil jeg meget gerne have stoppet det i hvad det så end er.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-10-06 18:54

hmm tror jeg ville blive godt hidsig - afinstallere driveren og lade den komme igen ved genstart - det kunne jo gå hen og rette fejlen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-10-06 18:57

hvis du går i kontrolpanel - tastatur - egenskaber for tastatur - hardware - har du mulighed for fejlfinding - ved ikke om det hjælpermen det er da et forsøg værd