/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hav indflydelse på dine smileys
Fra : Kandu.dk
Vist : 740 gange
1 point
Dato : 30-12-02 21:13

Tak alle sammen for de rosene breve vi har fået ang. vores smileys. Der er også kommet mange breve om vi ikke også lige kan lave 8o) og +-) og mange andre.
Vi vil meget gerne efterleve alle brugernes ønsker om nye typer smileys, problemet er bare at vi arbejder i døgndrift for at få alle vores nye funktioner på kandu.dk i starten af det nye år.

Så hvis der er en eller flere af jer som synes der mangler en eller flere smileys hos kandu.dk, og har mod/lyst til at tegne dem som i mener der mangler, så tager vi imod dem med kyshånd, og sørger for de kommer på hurtigst muligt.

Det eneste krav til de smileys der bliver lavet er, at der tages udgangspunkt i de eksisterene smileys, så stilen/farven bliver ens på dem alle sammen. Hvis du vil have en tom smileys uden ansigt du kan tegne videre på, kan du skrive til maria@kandu.dk.

Vi håber meget på, at der er nogle af jer som har lyst til at præge kandu.dk med nye smileys, så hold dig ikke tilbage, og send dine smileys til maria@kandu.dk sammen med den syntaks som høre til dine smileys.

Godt nytår til jer alle sammen og tak for det gamle.

Med venlig hilsen

Teamet bag kandu.dk

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-12-02 21:18

Hej Kandu

Også tak for et godt år til jer og godt nytår

Jeg glæder mig meget til at se hvad det er i roder med

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 31-12-02 01:54

Hej kandu.dk

Der må være en fejl i de smileys, vi allerede har. I hvert fald kan man droppe tankestregen og nøjes med mellemrum.

Prøv at se, hvad der sker, hvis man fx skriver:

Det må du undskylde (kolon) Det er jeg meget ked af!
Det må du undskylde: Det er jeg meget ked af!

Jeg har stor respekt for dig (kolon) På ære!
Jeg har stor respekt for dig: På ære!

Hvem tror I ville tage disse erklæringer alvorligt?

De bedste hilsner - og godt nytår
Rellom

Kommentar
Fra : briani

Dato : 31-12-02 11:59

Hej til alle inde på Kandu
I ønskes en rigtig godt lykkebringende nytår og tak for det gamle
glæder mig til at se hvad det er for nogle nye funktioner der blive i 2003
og en stor tak for et godt forum
kunne godt ønske i blev lidt bedre til at skride ind for de personer der kun er herinde for at ødelægge det for os andre,jeg tænker især på en person som har været med til at en del af de gamle brugere har forladt Kandu i 2002,og også at der er opstået en tone som slet ikke fantes før vedkommende person blev oprettet,og heller ikke alt det der fnidder og fnadder
En meget stor skam at en enkelt person kan få lov til at ødelægge et godt forum
men håber stærkt på at det bliver bedre i året 2003
MVH Brian

Kommentar
Fra : karstenBB

Dato : 03-01-03 01:43

Tænker du på nogen speciel briani ??? eller fyrer du igen op under kedlen ?

Hilsen KarstenBB

Kommentar
Fra : Rellom