/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Kogebøger fra Brugsen
Fra : Signepigen81
Vist : 6269 gange
100 point
Dato : 07-10-06 14:55

Hej alle,

Er her nogen, som ved, hvor man kan købe alle Brugsens Kogebøger?
Jeg efterlyser især:

- Forretter fra Brugsen
- Desserter fra Brugsen
- Gæstemad fra brugsen
- Grøntsager fra Brugsen

Om de kan købes i en butik eller over nettet er helt lige meget - bare de er til at få fat i

På forhånd mange tak.

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 07-10-06 15:04

Beklager de laves ikke mere

Vi har fået mange opfordringer fra kunderne om at genoplive ”Brugsens kogebøger”. Sammen med Gyldendal har vi valgt at fastholde de klassiske kvaliteter fra disse bøger, men sat dem i en moderne og tidssvarende form,” siger bogchef Jeppe Mossin, Coop Danmark.

http://www.coop.dk/CCMS/templates/template6_8.asp?iSideID=116&intNyhedId=1284

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 07-10-06 15:10

Det var da ærgerligt...

Men mon der så er nogen herinde, som har nogle af bøgerne (i pæn stand) og som gerne vil sælge dem? (Især førnævnte bøger.) Eller kender sider på nettet hvor folk kan sælge/købe ting (bla. opskriftsbøger)?

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 07-10-06 15:13

Du kan prøve at sætte annoncer i www.dba.dk www.papkassen.dk eller www.guloggratis.dk mv

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-10-06 18:44

Eller prøv Det Åbne Marked på DR P4 - www.dr.dk - sendes om mandagen mellem 09.30 - 10.00.

Man kan maile eller ringe ind.

Dér har mange fundet mange ting!

Hanne

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 07-10-06 19:01

Jeg har 6 af slagsen.

1: Svinekød
7: Forretter og frokostretter
13: Oksekød
15: Jul
17: Gæstemad
18: Æg og ost

Vist 2 af dem du efterlyser .......... Bruger dem ikke så meget.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 07-10-06 19:20

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=412512960

Her findes også nogle af slagsen.

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 08-10-06 10:30

Ser dem tit på loppemarkeder. Har selv købt 3 på loppemarkeder til ungerne. Tror jeg gav 3 kr for dem.

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 08-10-06 14:17

Hej Grethes,

Hvor i landet bor du?
Ville du evt. være interesseret i at sælge mig dem alle 6?

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 29-10-06 14:14

Hardem alle sammen.
Vil ikke af med dem, soory.
Dumt at de ikke genoptrykkes.
De er virkelig gode.

Frieda

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-10-06 15:12

Lige pludselig dukker de op.

Just you wait and see.

Jeg skal nok holde et vågent øje

Accepteret svar
Fra : kirstenRap

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-06 21:43

hvis du stadig er interesseret så har jeg dem allesammen du må gerne få dem da jeg sjældent bruger dem

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 03-12-06 23:08

Sådan!

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 05-12-06 00:32

Hej KirstenRap,

Mener du det? *s* Vil jeg meget gerne... Kan du sende dem til mig eller hvordan plejer man at gøre sådan noget over nettet? *s*

Hilsen Signe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-12-06 11:17

Signepigen81 - hvornår kan du så have første ret klar?

Vi kommer alle sammen og prøvesmager!

MosterMums

Kommentar
Fra : kirstenRap

Dato : 05-12-06 15:11

ja jeg kan sende dem til dig,du kan maile din adresse til mig på kkikakunz@privat.dk,så kan vi aftale om hvordan med porto

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 05-12-06 21:35

Haha - Ja - har også lovet at stå for alle retterne til tøsejulefrokosten, så det er vist ikke for sent at forberede sig

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 05-12-06 21:36

Haha - Ja - har også lovet at stå for alle retterne til tøsejulefrokosten, så det er vist ikke for sent at forberede sig

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 06-12-06 21:47

Hej Kirsten,

Nu har jeg sendt dig en mail med min adresse.

Godkendelse af svar
Fra : Signepigen81

Dato : 06-12-06 21:53

Tak for svaret kirstenRap.

Det var det bedste svar, jeg kunne få

Glæder mig til jeg modtager dem