/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hvorfor kan ÆØÅ ikke vises før
Fra : bja2
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 06-10-06 19:53

Hvorfor kan ÆØÅ ikke vises før jeg har sendt ØÅ afsted 1 gang. Og hvorfor holder det kun til den ene side, jeg har sendt til.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-10-06 20:08

Det er lidt usikkert hvad du mener. hvor er det AØÅ ikke kan vises ? Giv evt et link

Hvor er det du sender ÆØÅ hen ?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 06-10-06 20:38

Hver gang jeg ber en ny side skal jeg sende for at kunne se siden med , og s lnge jeg skriver til den side er der ikke nogen problemer.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 06-10-06 20:40

Det er lidt usikkert hvad du mener. hvor er det AØÅ ikke kan vises ? Giv evt et link

Hvor er det du sender ÆØÅ hen ?

Hver gang jeg ber en ny side skal jeg sende for at kunne se siden med , og s lnge jeg skriver til den side er der ikke nogen problemer.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 06-10-06 20:40

Det er lidt usikkert hvad du mener. hvor er det AØÅ ikke kan vises ? Giv evt et link

Hvor er det du sender ÆØÅ hen ?

Hver gang jeg ber en ny side skal jeg sende for at kunne se siden med , og s lnge jeg skriver til den side er der ikke nogen problemer.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-10-06 20:43

Prøv at gentage dit spørgsmål, men lidt mere detaljeret og på dansk, så vi kan få en mening og et sammenhæng i det!

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 06-10-06 20:50

Det skal ogs lige tilfjes at det er frst efter jeg installerede Win 2007 der har vret de problemer. Den er sat til 865 i regedit

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 06-10-06 20:50

Det skal ogs lige tilfjes at det er frst efter jeg installerede Win 2007 der har vret de problemer. Den er sat til 865 i regedit

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 06-10-06 20:53

[U][B]Nedenstående er kopieret nu fra samme side :[/B][/U]
Det skal ogs lige tilfjes at det er frst efter jeg installerede Win 2007 der har vret de problemer. Den er sat til 865 i regedit

Det er lidt usikkert hvad du mener. hvor er det AØÅ ikke kan vises ? Giv evt et link

Hvor er det du sender ÆØÅ hen ?

Hver gang jeg ber en ny side skal jeg sende for at kunne se siden med , og s lnge jeg skriver til den side er der ikke nogen problemer.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-10-06 21:08

Bja2 kan godt skrive æøå her i skriv en kommentar.
Men det viste resultat er ude disse bogstaver efter afsendelsen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-10-06 21:52

Når du står i Internet Explore - gå op i menulinien og vælg "Vis" gå ned og marker "Tegnsæt" vælg her Unicode (UTF-8)

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 07-10-06 08:46

Tusind tak ser ud til at det er perfekt Tak

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 07-10-06 08:57

SKAL UNICODE (UTF-8) SÆTTES HVER GANG?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-06 09:53

Når du har valgt Unicode (UTF-8) så skulle den være valgt hvergang. Fint hvis det løste dit problem.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : bja2

Dato : 07-10-06 10:45

Tak for svaret bentjuul. Nu har det irriteret mig siden jeg lagde Win 2007 ind Tusind tak.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-10-06 11:04

Jamen selv tak bja2

//bentjuul